ik heb sinds kort in bs player, wmp, vlc media player, zoom player, ... alleen nog maar een blauw-rood beeld. Ik heb wel perfect geluid. Ik heb al verschillende keren codecsen herinstalleerd en bs player ook. Ik had dan opeens goed beeld maar na een heropstart was het weer blauw-rood. Ik heb het geprobeert op een hp pavillion dv9595 met vista erop.
Verwijderd
codec probleem, installeer combined community codec pack eens.
Niet lopen klooien met k-lite codec pack en al die andere gerelateerde... Dit is troep, en veroorzaken allemaal problemen op de langere termijn..
Niet lopen klooien met k-lite codec pack en al die andere gerelateerde... Dit is troep, en veroorzaken allemaal problemen op de langere termijn..
het is nog steeds hetzelfde ik heb de oude verwijderd en dan deze geinstalleert en heropgestart maar nog steeds blauw rood beeld
Staat al in de TS dat ie die ook geprobeerd heeft.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:54:
Probeer VLC Mediaplayer eens?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Het pinnetje voor het groen-signaal van je scherm/graka kapot?
[ Voor 19% gewijzigd door Big Womly op 26-05-2008 16:28 ]
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
vlc player heeft de codes ingebouwd.
Dus of er klopt iets niet met de film of een hele onbekende formaat.
Is dit bij alle films?
Grafische kaart drivers verwijderen en opnieuw installeren.
www.videohelp.com daar vind je software die de codec kan uitlezen, er zijn meerdere programma's van.
Is dit bij alle films?
www.videohelp.com daar vind je software die de codec kan uitlezen, er zijn meerdere programma's van.
Is het misschien een idee om de video kaart drivers opnieuw te installeren/upgraden? Het is, zoals ik lees, geen consequent probleem, want het doet zich alleen voor in (de genoemde) media players.
Het zou een hardware probleem kunnen zijn als het zich voordoet als de computer warm/heet/stressed is.
Het zou een hardware probleem kunnen zijn als het zich voordoet als de computer warm/heet/stressed is.
Discoveries are made by not following instructions.
nee want het komt alleen voor bij filmsmbsaerens schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:28:
Het pinnetje voor het groen-signaal van je scherm/graka kapot?
Het is een gewoon avi formaat en het komt voor bij alle films. ik moet nu wel zeggen dat het beeld bij winamp wel correct is maar is het geluid zeer slechtjan99999 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:33:
vlc player heeft de codes ingebouwd.
Is dit bij alle films?
ik zal het eens proberen om de drivers te updaten maar het doet er niet toe of mijn pc warm staat of niet.Peter_B schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:35:
Is het misschien een idee om de video kaart drivers opnieuw te installeren/upgraden? Het is, zoals ik lees, geen consequent probleem, want het doet zich alleen voor in (de genoemde) media players.
Al bedankt voor de vele reacties
Pagina: 1