Na een clean xp instalatie te hebben gedaan op mijn Aspire 1640Z zit ik met het volgende probleem.
Veilige modus werkt perfekt, alleen ik kom niet in mijn normale modus omdat de process system 100% van mijn cpu zit te snoepen.
Ik procces explorer erop gezet om te kijken hoe dat komt. Ik kan tijdens het opstarten net het progje opstarten en na een halve minuut loopt ie helemaal vast.
Ik ben er achter gekomen dat de 2 volgende dingen de oorzaak zijn
* "Deferred Procedure calls" Tussen de 70%-100% cpu
* "Hardware interrupts" Snoept tussen de 10%-20%
ik kan helaas geen screenshot hiervan maken want ik kom niet bij paint.
Ik heb zitten google en zag dat heel veel mensen dit probleem hadden. Dit ontstond nadat ze een update van MS hadden uitgevoerd.Dit kan bij mij niet het geval zijn omdat die gaat om een nieuwe instalatie. Er zit ookg een software op mijn laptop. Ik heb ook diverse hardware uitgeschakeld in veilige modus en weer opgestart maar ik kom maar niet verder. Specs van laptop zijn
Windows XP pro SP2
Intel pentium M processor 735A
512 mb werkgeheugen
Intel videokaart.
Wie helpt mij uit de brand ?
Veilige modus werkt perfekt, alleen ik kom niet in mijn normale modus omdat de process system 100% van mijn cpu zit te snoepen.
Ik procces explorer erop gezet om te kijken hoe dat komt. Ik kan tijdens het opstarten net het progje opstarten en na een halve minuut loopt ie helemaal vast.
Ik ben er achter gekomen dat de 2 volgende dingen de oorzaak zijn
* "Deferred Procedure calls" Tussen de 70%-100% cpu
* "Hardware interrupts" Snoept tussen de 10%-20%
ik kan helaas geen screenshot hiervan maken want ik kom niet bij paint.
Ik heb zitten google en zag dat heel veel mensen dit probleem hadden. Dit ontstond nadat ze een update van MS hadden uitgevoerd.Dit kan bij mij niet het geval zijn omdat die gaat om een nieuwe instalatie. Er zit ookg een software op mijn laptop. Ik heb ook diverse hardware uitgeschakeld in veilige modus en weer opgestart maar ik kom maar niet verder. Specs van laptop zijn
Windows XP pro SP2
Intel pentium M processor 735A
512 mb werkgeheugen
Intel videokaart.
Wie helpt mij uit de brand ?
[ Voor 5% gewijzigd door Soribaj op 26-05-2008 13:35 . Reden: Edit ]