Ik ben op zoek naar een goede leverancier van huurlijnen naar internet.... Ik heb nu een offerte bij UUnet aangevraagd voor een 2mbit lijn, dat is best wel duuuuuuur.......
iemand alternatieven?
iemand alternatieven?
het is ook DUUUUUUROp maandag 19 februari 2001 14:08 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede leverancier van huurlijnen naar internet.... Ik heb nu een offerte bij UUnet aangevraagd voor een 2mbit lijn, dat is best wel duuuuuuur.......
iemand alternatieven?
Ehm voor een afgeknepen 2 mbit lijn met onbeperkt* dataverkeer heb ik wel es zoiets van 16000 piek per maand horen vallen, shoot me if i'm wrongOp maandag 19 februari 2001 14:27 schreef evd het volgende:
Vraagje, hoe duur is dit dan, ik ben er namelijk ook naar aan het kijken
Verwijderd
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ok mijn fout ik wist niet eens dat lutjesbroek bestond was als voorbeeld bedoeld!Op maandag 19 februari 2001 18:57 schreef raywarez.com het volgende:
lutjebroek en geen glasvezdel wat een bullshit..... ik woon er 3 KM vandaan en ze hebben hier 2 jaar geleden in de hele gem,eente allemaal glasvezel in de grond gestopt... dus het lijkt me sterk dat ze daar niks hebben...
Haha, tja, net zoals Sony Playstation en Lutjebroek ... Maar het plaatsje bestaat echt idd.Op maandag 19 februari 2001 19:18 schreef wazzup2k het volgende:
[..]
Ok mijn fout ik wist niet eens dat lutjesbroek bestond was als voorbeeld bedoeld!
Modjes in action !!
-- © 2
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
dat was de vraag, mkay, ruzieen hebben we onzinforum.nl en icq voorOp maandag 19 februari 2001 14:08 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
iemand alternatieven?
das toch nix dat leg je toch ff zo neer op de toonbank >:)>:)Op maandag 19 februari 2001 14:34 schreef j3p het volgende:
[..]
Ehm voor een afgeknepen 2 mbit lijn met onbeperkt* dataverkeer heb ik wel es zoiets van 16000 piek per maand horen vallen, shoot me if i'm wrong
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
'doetu me dr daar maar 3 van :+'Op dinsdag 20 februari 2001 02:20 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
das toch nix dat leg je toch ff zo neer op de toonbank >:)>:)
Modjes in action !!
-- © 2
Verwijderd
Pisnet ???? Psinet bedoel je denk ikOp dinsdag 20 februari 2001 23:03 schreef j3p het volgende:
PINE
UUnet
KPN
Pisnet geloof ik ook
en nog een aantal.
Modjes in action !!
-- © 2
Verwijderd
Priority = UPC zakelijk en niet een nieuwe naamOp donderdag 22 februari 2001 10:22 schreef Peerke het volgende:
Je kan ook een duct laten vullen met glas, en die laten leggen van A naar B (kantoor naar elders), dan ben je niet meer afhankelijk van één enkele provider. Zoiets doet Priority bijvoorbeeld (Priority is de nieuwe naam van UPC).
Verder met Telfort persoonlijk zeer slechte ervaringen, zouden in juli 2000 een 2 Mbit glaslijn opleveren op Entrada te A'dam, is heden nog steeds niet opgeleverd.... KPN en UPC leveren ook niet op tijd, daar niet van, maar hun 'vertraging' is een a twee maanden...
Waar je ook rekening moet houden: Sommige partijen leveren ook de routers (die je nodig hebt), en bij anderen is dit weer exclusief. Voor een 2 Mbit lijn denk je al minimaal aan een Cisco 250x of 360x. En deze jongens zijn ook nog aardig geprijsd ... En je zal wat geheugen nodig hebben als je bijvoorbeeld een /26 of hoger door wilt laten routeren.
Verwijderd
Op dinsdag 20 februari 2001 21:44 schreef blablablabla het volgende:
en welk bedrijf doet dat dan?