Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:55:
[...]
Die resonatie had ik ook en nu komt er helemaal geen geluid meer uit mijn speaker. Moet dus voor reparatie alleen heb de faktuur niet meer. Is dat een probleem bij de Primafoon? Hij is nu toch bijna een jaar oud en aan vervanging toe. Ik vind de MDA
compact IV een goede opvolger van mijn Touch (mooier dan de Diamond) alleen dat roze van T-mobile staat me tegen. Weet iemand op deze uitvoering binnenkort ook uitkomt bij andere providers ?
Ik vind het echt een klote-toestel.. heb ook problemen met de speaker. Heb m nu iets meer dan een jaartje en hij is al 3x weggeweest voor de speaker. Elk gesprek dat ik voer zet hij automatisch op luidspreker. Na de 3e keer weggebracht zei de reparatieservice van Bel
company dat het waterschade aan de
connector was.
Ten eerste heeft dit niets met de klacht te maken. Ten tweede hou ik dat toestel nooit bij water (verkoper: het kan ook komen door zweet, spuug, weersomstandigheden.. nou hier moet een toestel toch redelijk tegen kunnen lijkt me).
Grappig feitje: na de 2e reparatie (toestel opnieuw afgesteld, geen waterschade) ging hij na 3 dagen weer st
uk, meteen weggebracht, toen was er opeens waterschade... ik heb maar stennis geschopt bij de BC maar die doen niks voor me. Ze hadden alleen een foto van mijn
connector en de waterschadesticker (kleurt wit bij water) laten zien.. ik snap niet hoe dit komt. Zouden ze er zelf water opgegooid hebben ofzo??
Heb nu maar aangetekende brieven verstuurd naar BC.. wat moet ik nu doen? Ik kan mijn telefoon nog steeds niet gebruiken.