After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Screenshot komt van SMF toch?
Dan kun je wel dubbele info er uit halen en misschien je reply alsnog aanpassen.Nakebod schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:22:
Aan de ene kant handig, gebruik zelf ook SMF, maar sommige topics krijgen wel heel veel reacties in een korte tijd, dan blijf je die melding krijgen
[ Voor 35% gewijzigd door Ascathon op 26-05-2008 11:24 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
JepAscathon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:23:
Kan soms wel handig zijn als je eerst wilt replien zonder quote maar dat er na het posten opeens iemand tussen is gekomen. Dan moet je alsnog de quote er tussen gaan duwen. En misschien vermindert dat het aantal dubbele replies als iedereen gaat reageren bij een nieuw topic.
Screenshot komt van SMF toch?
[...]
Dan kun je wel dubbele info er uit halen en misschien je reply alsnog aanpassen.
what ^ saidDirk schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:51:
Dat zijn allemaal dingen die actie vereisen van de poster, ik zie heel vaak dat mesen iets neerzetten en dan een uur later (ofzoiets) komen kijken voor (verdere) reacties en dan ook pas zien dat er iets is fout gegaan, bijvoorbeeld dat ze de zoveelste zijn.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Exact. Ik kwam deze feature ook al tegen op een ander forum, en was destijds ook van plan er een [feat] voor aan te makenDirk schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:51:
Dat zijn allemaal dingen die actie vereisen van de poster, ik zie heel vaak dat mesen iets neerzetten en dan een uur later (ofzoiets) komen kijken voor (verdere) reacties en dan ook pas zien dat er iets is fout gegaan, bijvoorbeeld dat ze de zoveelste zijn.
Mooi dat dat nu gedaan is dus
En als ik er zo bij nadenk zou er geen aparte meuk in de DB hoeven te komen behalve een counter die het aantal replies vóór en na reageren bijhoud ... ofzo.
Hidden input met laatste message id en je hoeft niets nada noppes in je db. Maar goed daar zit het werk niet in, maar het laat wel zien dat men zich bij BUG/LD niet over de implementatie moet blaten.r0b schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:51:
En als ik er zo bij nadenk zou er geen aparte meuk in de DB hoeven te komen behalve een counter die het aantal replies vóór en na reageren bijhoud ... ofzo.
{signature}
Voutloos schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:36:
[...]
Hidden input met laatste message id en je hoeft niets nada noppes in je db. Maar goed daar zit het werk niet in, maar het laat wel zien dat men zich bij BUG/LD niet over de implementatie moet blaten.
True
The devil is in the details.
Speel ook Balls Connect en Repeat
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
En als topics hard gaan zal de nieuwe-posts-opvraag-dinges er ook rekening mee moeten houden... En dan elke halve seconde een request moeten doen of zo, lijkt me ook niet echt wenselijk.Hahn schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:58:
Het enige nadeel is misschien dat sommige topics zo hard kunnen gaan dat op die manier je post er nooit doorheen komt, omdat je telkens een melding krijgt dat er iemand heeft gepost
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Als de gebruiker na die melding ziet dat er wel wat reacties zijn waarop hij weer wil reageren, en daardoor x seconden verstrijken, dan kan een nieuwe melding wel weer handig zijn.
Bij hardlopende topics is het voor de meeste gebruikers dus: Melding + Posten.
En anders zou het op de volgende manier kunnen: Melding + Post aanpassen (+ eventueel nieuwe melding na x seconden) + Posten.