Ik heb misschien een wat moeilijke vraag. Ik werk met een website waar ik de layout niet zelf kan bepalen. Ik kan inloggen en dan alleen een stukje tekst plaatsen in de body. Nu wil ik graag een achtergrond afbeelding plaatsen. Normaliter plaats je die info in tussen de <body] tags, maar dat kan ik nu dus niet.
Weet iemand hoe je een achtergrondafbeelding inline kunt plaatsen zodat dat toch werkt. Ik kom er niet uit, en ik vermoed ook dat de editor die hier gebruikt wordt niet geheel goed met de <p] tags omgaat.
Dit heb ik na een boel gezoek en gehannes ontdekt, maar het werkt niet.
Zit hier een fout in, werkt het in totaal niet, of wat is er anders mis mee? Of is er een beter idee? Ik heb btw wel de mogelijkheid een stijlblad op te slaan.
Weet iemand hoe je een achtergrondafbeelding inline kunt plaatsen zodat dat toch werkt. Ik kom er niet uit, en ik vermoed ook dat de editor die hier gebruikt wordt niet geheel goed met de <p] tags omgaat.
Dit heb ik na een boel gezoek en gehannes ontdekt, maar het werkt niet.
code:
1
| <p style="background: /images/stories/rowans/rowans/achtergrond.jpg; height: 300px; width: 200px;"></p> |
Zit hier een fout in, werkt het in totaal niet, of wat is er anders mis mee? Of is er een beter idee? Ik heb btw wel de mogelijkheid een stijlblad op te slaan.