Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TB 2.0] Opgeslagen wachtwoord van email-account achterhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 970 views

• Brokkenpiloot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-05-2024
Al lange tijd gebruik ik Mozilla Thunderbird voor mijn Gmail account. Ik ga echter deze week een maand naar Canada en wil daar wel af en toe mijn mail checken. Probleempje: ik weet mijn Gmail wachtwoord niet meer, maar dat staat wel in Thunderbird opgeslagen. Weet iemand hoe ik uit Thunderbird mijn wachtwoord kan achterhalen?

Aanvulling:
- Ik heb geen secundair emailadres voor Gmail en kan hiermee dus geen wachtwoordwijziging doorvoeren.
- Ik doe niet aan geheime vragen en kan deze dus niet beantwoorden.

Verwijderd

*knip*

[ Voor 91% gewijzigd door Lustucru op 26-05-2008 04:37 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Het probleem is dat wij op geen enkele manier kunnen verifieren of je i.d.d. je eigen gmail wachtwoord probeert te achterhalen of dat van een ander.

Vragen over het omzeilen van wachtwoorden of andere vormen van beveiliging staan we op GoT niet toe.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.