Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoi

Ik heb me net een Nokia 5310 XpressMusic gekocht. Erin zit een 2 Gb mini-SD kaartje waarop ik dus graag mijn muziek gezet had. Ik neem de iTunes bib over in WMP (want iTunes wil alleen met iPods werken blijkbaar), maar stoot nog op een paar problemen.

1. Ik verbind de Nokia via USB (in modus Media) met mijn pc. WMP herkent 'm, maar de optie "reserve space on the device for use by other programs" is grijs (en dus onbruikbaar). Ik wil namelijk een paar honderd mb overhouden voor filmpjes ed. Heel soms is de optie wel beschikbaar, maar het lijkt haast willekeurig. Waaraan kan dit liggen?

2. Hoe kan ik eigenlijk het efficiëntst het volgende bereiken?: ik wil dat, elke keer ik mijn Nokia via USB aansluit, hij alle liedjes van mijn Nokia wist en een nieuwe collectie liedjes erop zet. Is het eventueel ook mogelijk om een paar nummers aan te duiden die gewoon blijven en er dus niet afgehaald worden bij een volgende sync?

3. Bij het overnemen van de mediabibliotheek in WMP heeft WMP blijkbaar niet alle Album Art gekopieerd. En zelfs van wat ie heeft, kopieert ie niet alles naar mijn Nokia. Hoe komt dit? En is er een efficiënte manier om voor al je songs de Album Art op te halen met WMP? Bij iTunes was dat eenvoudig: select all > download album art.

Alvast bedankt.

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Gewoon maar wat opties uit de losse pols, ik ben zelf veroordeeld tot itunes:
1. Zou het kunnen dat die optie uit staat wanneer de kaart al vol is?
2. Je zou welligt kunnen proberen om die nummers in een playlist te zetten welke je niet synced.
3. http://www.microsoft.com/...ter/mediaadvice/0055.mspx

When you only live once, try not to die?

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:53
Hele late reactie, ik heb hem ook en naar mijn idee is de beste manier om er muziek op te zetten om het handmatig te doen, gewoon in data modus zetten en slepen