Code, justify, code - Pitr Dubovich
abit of msi het voor deel van de msi hij is iets je kleiner dus met sommige kasten is dat wel handig
- = [ en ik huppel weer verder ] = -
MMM ik heb hier 2 asus a7v liggen en het bevalt me prima... ik hoor vann alle kante dat abit jakkie is (
)
dus ik zou voor de
Asus A7V-133-(raid) gaan
dus ik zou voor de
Asus A7V-133-(raid) gaan
Verwijderd
op de amd site kun je bij de door jou gekozen proc een aanbeveling krijgen voor je mobo, asus en msi zijn sowieso goed.
Ik ben wat aan het rondkijken, en zie vooral veel ABIT K7 RAID en ASUS A7V mobo's.
Wat is het verschil tussen die twee en welke kan ik het best nemen ?
Wat is het verschil tussen die twee en welke kan ik het best nemen ?
Code, justify, code - Pitr Dubovich
Verwijderd
neem een moederbord met een KT133 [b]A[/b] chipset....
edit:
ik heb de Abit KT7A, prima ding, erg stabiel, loopt prima op 133, goeie prijs
ik heb de Abit KT7A, prima ding, erg stabiel, loopt prima op 133, goeie prijs
Ik zweer bij de MSI K7T Turbo-R.
Superstabiel en kost maar 345,-
Superstabiel en kost maar 345,-
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Vreemd, ik heb nog nooit een probleem met mn mobo gehadOp maandag 19 februari 2001 14:50 schreef Black_Adder het volgende:
MMM ik heb hier 2 asus a7v liggen en het bevalt me prima... ik hoor vann alle kante dat abit jakkie is ()
dus ik zou voor de
Asus A7V-133-(raid) gaan
Verwijderd
Ik zou zeggen Abit KT7A omdat dit bord perfect werkt.
Maar als ik naar de headlines van vandaag kijk(12:08 Abit verwijderd van AMD's aanbevolen mobo-lijst) zou ik eerst die lijst ff checken.
Maar als ik naar de headlines van vandaag kijk(12:08 Abit verwijderd van AMD's aanbevolen mobo-lijst) zou ik eerst die lijst ff checken.
Verwijderd
ignore die schijtlijst
er zal wel weer een addertje onder het gras zitten hierbij.
ABIT roelt gewoon bigtime
er zal wel weer een addertje onder het gras zitten hierbij.
ABIT roelt gewoon bigtime
Verwijderd
Ik heb ook een AMD 1Gzh met een Asus A7V en dat werkt echt supers! Zou er zo nog een kopen als ik er geld voor heb. Maar ja, dat is mijn mening.
MSI All the way!! Heb nu twee planken van MSI, zijn tering stabiel, ga binnenkort mijn BP6 vervangen voor het dual bordje van MSI
Kijk nou, hebben ze speciaal voor jou HIER een test neer gezet..
Abit is van de AMD lijst gehaald dus je weet genoeg eigenlijk
Life goes as it goes.
Ik zou sowieso een KT133A mobo nemen en als je dan wat testjes leest kom je al gauw uit bij de Asus A7V133, Abit KT7A of MSI K7T Turbo (of de RAID versies van deze borden).
Ze hebben allemaal wel hun voor- en nadelen, de Asus heeft maar 5 pci sloten, Abit heeft erg weinig ruimte rondom de cpu en MSI schijnt wat minder opties in de bios te hebben.
Ik heb zelf pas de MSI K7T Turbo-R gekocht, omdat die maar 345 piek kost, incl. RAID wat bij anderen al gauw 100 piek duurder is.
Als ik jou was zou ik in ieder geval wel 1 van de bovenstaande 3 borden kopen, en voor jezelf bepalen welk kleine verschil je de doorslag vindt geven (wel of geen RAID, prijs & beschikbaarheid, extra pci/isa slot, etc..)
Ze hebben allemaal wel hun voor- en nadelen, de Asus heeft maar 5 pci sloten, Abit heeft erg weinig ruimte rondom de cpu en MSI schijnt wat minder opties in de bios te hebben.
Ik heb zelf pas de MSI K7T Turbo-R gekocht, omdat die maar 345 piek kost, incl. RAID wat bij anderen al gauw 100 piek duurder is.
Als ik jou was zou ik in ieder geval wel 1 van de bovenstaande 3 borden kopen, en voor jezelf bepalen welk kleine verschil je de doorslag vindt geven (wel of geen RAID, prijs & beschikbaarheid, extra pci/isa slot, etc..)
ga ik weer es iets anders zeggen als de grote meerderheid:
De Chaintech 7AJA/100
prima bordje, met overclock mogelijkheden (fsb tot 160(of 150, weet ik niet precies) in bios en multiplier tot 12.5 met dipswitches)
in combinatie met een lekkere 7200 rpm ata100 schijf is het een prima bordje.
en snel.....
De Chaintech 7AJA/100
prima bordje, met overclock mogelijkheden (fsb tot 160(of 150, weet ik niet precies) in bios en multiplier tot 12.5 met dipswitches)
in combinatie met een lekkere 7200 rpm ata100 schijf is het een prima bordje.
en snel.....
Pagina: 1