Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Hoi!

Het volgende probleem op net een nieuwe laptop, de MSI EX700, met Vista Home Premium.

Voor dat SP1 bij de updates binnen kwam rollen had ik de volgende update
KB947864: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 7 in Windows Vista.

Werkte al niet via Windows Update, toen los gedownload en ook het probleem gekregen van:
"Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken."
Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/1005/errorit2.jpg

Daarna SP1 geinstalleerd maar dat mocht niet baten, ook de "IRPStackSize" opgehoogd, die staat ondertussen op 30.

Ik wil toch wel graag deze update installeren, aangezien deze erg kritiek blijkt te zijn!

Groet,
Dimiz

[ Voor 5% gewijzigd door Dimiz op 25-05-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:21
Dimiz schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:57:
Even omhoog gooien!

Hier hetzelfde probleem, net een nieuwe laptop, de MSI EX700, met Vista Home Premium.

Voor dat SP1 bij de updates binnen kwam rollen had ik de volgende update
KB947864: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 7 in Windows Vista.

Werkte al niet via Windows Update, toen los gedownload en ook het probleem gekregen van:
"Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken."
[afbeelding]

Daarna SP1 geinstalleerd maar dat mocht niet baten, ook de "IRPStackSize" opgehoogd, die staat ondertussen op 30.

Ik wil toch wel graag deze update installeren, aangezien deze erg kritiek blijkt te zijn!

Groet,
Dimiz
dit topic gaat over een XP melding...das een compleet ander OS ;)

doe ons (en de mods) een plezier en start een nieuw topic ipv een oude van 4 (!!) omhoog te kicken

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Opgelost door deze twee even af te splitsen van de vorige discussie.

Het is inderdaad niet zo handig om een topic wat over een andere Windows versie en een andere issue omhoog te schoppen, dan kun je beter een eigen topic starten (maar je kan bijvoorbeeld wel een verwijzing maken naar 'een dergelijk' topic).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ok, excuus bijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Controleer je swapfile eens, en je harde schijfruimte uiteraard... Gaat vooral om de harde schijf met de Windows-installatie.Controleer hierbij ook je prullenbak en/of defragmentatie.

Wisselbestand kan je controleren/veranderen door windowstoets + pause/break (of gewoon rechtermuisknop op computer --> eigenschappen) te gaan, hier naar geavanceerde systeeminstellingen, en vervolgens de bovenste knop instellingen in het tabblad geavanceerd.
Daar ga je weer naar het tabblad geavanceerd, dan knop 'wijzigen'.
Controleer hier of er genoeg wisselbestand is, en laat het op alle stations door Windows regelen, indien niet het geval.

[ Voor 4% gewijzigd door vmsw op 28-05-2008 19:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ik heb nog 45GB ruimte op mn Windows schijf, C:\ en op mn andere partitie zit nog 140GB ruimte dus dat moet geen probleem zijn.

Helaas mocht de swapfile wijzigen niet baten, de foutmelding bleef ik krijgen.

Ik heb het als volgt ingesteld:
Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/394/settingsem9.jpg

Toch bedankt!

[ Voor 29% gewijzigd door Dimiz op 01-06-2008 13:31 ]

Pagina: 1