• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06-2025
Tweakers,

Ik ben al 1 week bezig om de info te filteren die op deze site staat mbt LCD t.v. 's.

Ik heb tot op heden 1 conclusie getrokken.....je kunt je beter niet verdiepen dan wel....je ziet door de bomen het bos niet meer....en heb je eindelijk iets op het oog....dan komt over 1 maand weer een nieuw model.

Ik ben opzoek naar een TOP model LCD (budget max 3.000 euro) en grote 46-47 inch.

Tot op heden heb ik de volgende LCD gezien

46X3500 van Sony in 1 woord GEWELDIG!

Mijn vraag aan jullie:
1. wat is het top model van de andere grote fabrikanten
2. is dit een recent model of komt er snel weer een nieuw model.

Ik hoop dat jullie wat bomen kunnen kappen en topic willen maken over TOP modellen.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Ik heb zelf de KDL-40X3500, en natuurlijk geweldig. Ik heb nu de nieuwe philips gezien en ik moet zeggen dat die niet verkeerd is, tenzij er weer problemen zijn met HD beelden. En eindelijk een mooie zwartwaarde. Alleen jammer van de ambilight:

42PFL9703

De philips is er ook groter!

En nog 1 in mijn lijstje, een absolute topper met op dit moment toch wel de mooiste zwartwaarde en zeer rustig beeld, alleen jammer van de maximale maat:

TX-37LZD800

[ Voor 26% gewijzigd door WidgetTWW op 25-05-2008 20:22 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die panasonic is idd mooi. Maar als je een grotere wilt, dan kan je toch gewoon een Plasma nemen? Dat is minimaal zo goed als die LCD.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Wat wil je nu precies met dit topic bereiken? Het beste is om gewoon in de winkel te gaan kijken, en eventueel reviews gaan lezen (mits goede, met metingen. Beetje praten over dat de kleuren er wel goed uitzien zegt zo weinig...) van tv's die binnen je budget vallen. Voor de rest ben ik met JvS. Een plasma zal minstens net zo goed zijn, waarschijnlijk zelfs beter. Heb nog geen LCD gezien die in de buurt kwam van goede plasma's.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Topmodel Toshiba: 46ZF355D

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Vergeten een slotje te plaatsen, bij deze :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.