Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
Zou iemand mij de naam/email kunnen geven van het persoon die de volgende advertentie aanbood: V&A aangeboden: 17 Xbox-1 Games

Deze is helaas verwijderd. Ik had de gebruiker wel een email gestuurd, alleen was het emailadres wat ik op tweakers had ingevuld niet meer werkzaam. Volgens mij is het deze gebruiker, maar dat weet ik niet zeker -> floriske.nl

Hij bood in ieder geval 17 games aan voor de Xbox.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Wanneer een user zijn privé-gegevens niet openbaar maakt of wil maken, gaat Tweakers.net dat niet voor hem openbaar maken. Tweakers.net geeft geen e-mailadressen van users vrij, daarmee zouden we namelijk tegen de privacy regels, die in de algemene voorwaarden staan vermeld, ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Zou je voor mij dan kunnen verifieren of het de gebruiker is die ik denk?
Namelijk Floriske?

Ik zoek alleen maar een manier om in contact te komen, dus een link naar zijn/haar profiel volstaat ook. Zoals ik al aangaf, heb ik de gebruiker een email gestuurd. Alleen kwam ik er na 2 uur achter dat mijn ingevulde emailadres (waar dus ook heen gemaild wordt als hij/zij op mail beantwoorden drukt) niet meer bestond. Die fout heb ik nu recht gezet, maar de advertentie is door tweakers verwijderd en ik kan de email niet meer opnieuw sturen. Ook kan ik niet zien wie de adverteerder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Waarschijnlijk zal er ook wel een reden zijn geweest dat een advertentie verwijderd is en daarom verwacht ik niet dat je geholpen wordt hiermee :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Kixtart schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:16:
Waarschijnlijk zal er ook wel een reden zijn geweest dat een advertentie verwijderd is en daarom verwacht ik niet dat je geholpen wordt hiermee :)
Ok, jammer maar helaas dan :)
Scheelt me weer wat onnodige aankopen _/-\o_