Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enter sign

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:11

sanzut

It's always christmas time

Topicstarter
Hoi,

Voor een handleiding die ik aan het schrijven ben ben ik opzoek naar een enter teken, zoals dat op je toetsenbord staat, en dan speciefiek alleen het pijltje. Heeft iemand deze toevallig liggen? Als plaatje, of als font?

Alvast bedankt!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
Google -> Zoeken op afbeeldingen "Enter key": http://images.google.nl/i...&btnG=Afbeeldingen+zoeken

Afbeeldingslocatie: http://tccp.ca/images/enter-key.png

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:30

Haan

dotnetter

Als het je alleen specifiek om het pijltje gaat, maak je die toch zelf even? Dat kan in Word heel eenvoudig, in andere tekstverwerkers vast ook, en anders kan het ook prima met Paint. Dat was waarschijnlijk sneller geweest dan het openen van dit topic :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

sanzut schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:47:
Hoi,

Voor een handleiding die ik aan het schrijven ben ben ik opzoek naar een enter teken, zoals dat op je toetsenbord staat, en dan speciefiek alleen het pijltje. Heeft iemand deze toevallig liggen? Als plaatje, of als font?

Alvast bedankt!
Dat is toch 1 minuut tekenwerk? Kost in ieder geval minder tijd dan een topic openen.... ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:11

sanzut

It's always christmas time

Topicstarter
Zit misschien iets in :p
Ben nu het gewenste teken tegengekomen op wikipedia (Wikipedia: Carriage return) dus heb die maar gekopieerd

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

zoek volgende keer gerust een halve seconde langer alvorens je een topic op GoT start dat automatisch niet voldoet aan Policy: Alle regels die op het forum gelden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.