Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Media Player zonder dvd/video functie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik alleen muziek kan beluisteren. Een simpele muziekspeler zonder de mogelijkheid om dvd of filmpjes te bekijken. Het is voor de laptop van mijn zoon en het is niet de bedoeling dat hij daar films op kan kijken.
Of is er mischien een mogelijkheid om de dvd functie in Windows Media Player uit te schakelen?

bvd.

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
WinAmp?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:42
Evil Player?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Winamp heeft wel degenlijk video mogenlijkheden.

Windows Media Player kan van zichzelf geen DVD's afspelen. De codec wordt van andere software gebruikt; Pakketten als PowerDVD, WinDVD enzo.

Je mag de laptop wel behoorlijk dichttimmeren qua rechten, iets installeren is een kwestie van een paar keer klikken.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Er kan niets op geinstalleerd worden zonder mijn toestemming. Daarvoor gebruik ik Windows Steadystate.
Evil Player is een goed alternatief, maar ik zoek eigelijk iets met iets meer functionaliteiten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 14:36 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je de handel toch goed dicht gaat timmeren, haal dan gewoon alle video-codecs er af, dan voldoet elke player, dus ook WMP.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Zou je mij kunnen vertellen waar ik de codecs in wmp verwijder?

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:34:
Er kan niets op geinstalleerd worden zonder mijn toestemming.
Kinderen zijn meestal al verder met de PC dan hun ouders weten :+

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
jetAudio Basic

[ Voor 68% gewijzigd door Haaglander op 25-05-2008 16:16 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Algemene softwarevragen mogen in Client Software Algemeen .

Enkele reis ginder dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1