OSX & HTC TyTN II (Kaiser)

Pagina: 1
Acties:

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022
Hallo mensen!

Aangezien mijn vraag in het TyTN II topic nog steeds niet beantwoord is (zelfs na een kick :/ ), en ik graag wel een antwoord zou willen hebben, stel ik hem hier :)
Of het nou komt omdat het een mac-gerelateerde vraag is in een windows topic, ik heb geen idee :')

Aankomende dinsdag kan ik mijn abonnement verlengen, ik wil dan de TyTN II aanschaffen omdat ik o.a. graag TomTom wil hebben en dit is een mooie combo.
Graag zou ik willen weten wat de compatibiliteit is van een WBM met mijn appeltje.
  • Ik heb, uiteraard, iSync erop staan, is dit voldoende?
  • Zijn er nog andere programma's die jullie mij aanraden? (om evt. het gebruikersgemak te vergroten)
  • Werkt het allemaal gladjes met elkaar of lopen jullie tegen problemen aan? Zo ja, welke?
  • Zijn er nog andere dingen die jullie hierover kwijt willen? B) Ik werk nog maar sinds kort met OSX en wat tips en tricks m.b.t. dit onderwerp zouden welkom zijn ;)
Ik ben al op zoek geweest op het internet naar het e.e.a. aan info, maar ik kan het niet vinden of ik zoek verkeerd :$

Thanks! :>

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
gaat goed samen, voor de beste functionaliteit gebruik je het programma 'MissingSync for Windows Mobile'

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:42
iSync is helaas niet voldoende, native is er namelijk geen ondersteuning voor windows mobile
Ik gebruik zelf Syncmate i.c.m. een HTC Touch Dual en dat werkt prima en is nog gratis ook. Er is ook een betaalde versie met meer functies.
Een alternatief is The Missing Sync for windows mobile, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

• Livia
Kijk, hier heb ik wat aan d:)b Super!

En je kan die programma's ook gebruiken om bijv. je contacten te back-uppen naar je mac?

Zag het al staan :$
Fijn om te horen dat het prima te doen is met een mac, dat was het enige waar ik nog een beetje over twijfelde :S

Nog meer tips& tricks? O-)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:10
missing sync gebruik ik na alles getest te hebben. dit is toch de beste en lekkerste.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Keesiej
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:12
ik gebruik ook missing sync het werkt super

al heb ik toch 1 wazig probleempje. hij blijft zeuren dat er verschil zit in een aantal contacten ook na 5x syncen

• Livia
Ik denk dat ik gewoon even het e.e.a. aan programma's ga testen :)

In ieder geval even wat hier genoemd is ;)

Zijn er verder nog programma's die jullie gebruiken die eventueel van pas kunnen komen of handig zijn?
Of andere tips wat wel en niet te doen? :*)

Verwijderd

Ik heb ook SyncMate gebruikt, maar ik vond het een grote ramp. Het was lang uitzoeken voordat eindelijk mijn TyTN II synchroniseerde met mijn MBP en toen bleek dat mijn hele agenda en contactpersonenlijst vernaggeld waren.
Ik zal het nooit meer gebruiken.

Verwijderd

Nog een alternatief, wat ik gekocht heb: Pocketmac. Voor mij werkt het beter dan Missing Sync, al geldt voor alle programma's dat ze geen van allen zo lekker werken als native iSync ondersteuning dat zou doen...

• Livia
Een vraagje over "The Missing Sync"; waar/hoe kan ik meteen naar de microSD kaart bladeren/navigeren met het programma zodat ik muziek rechtstreeks op de kaart kan zetten? (en evt. andere meuk?)
Ik doe het nu door de muziek te synchroniseren met een map die ik heb aangemaakt bij iTunes... die zet het er nu allemaal op. Maar als ik andere dingen (zoals bijv. maps van TomTom) rechtstreeks op de kaart wil zetten, kan dat dus niet met dit programma :?

Pagina: 1