Hallo mensen!
Aangezien mijn vraag in het TyTN II topic nog steeds niet beantwoord is (zelfs na een kick
), en ik graag wel een antwoord zou willen hebben, stel ik hem hier 
Of het nou komt omdat het een mac-gerelateerde vraag is in een windows topic, ik heb geen idee
Aankomende dinsdag kan ik mijn abonnement verlengen, ik wil dan de TyTN II aanschaffen omdat ik o.a. graag TomTom wil hebben en dit is een mooie combo.
Graag zou ik willen weten wat de compatibiliteit is van een WBM met mijn appeltje.
Thanks!
Aangezien mijn vraag in het TyTN II topic nog steeds niet beantwoord is (zelfs na een kick
Of het nou komt omdat het een mac-gerelateerde vraag is in een windows topic, ik heb geen idee
Aankomende dinsdag kan ik mijn abonnement verlengen, ik wil dan de TyTN II aanschaffen omdat ik o.a. graag TomTom wil hebben en dit is een mooie combo.
Graag zou ik willen weten wat de compatibiliteit is van een WBM met mijn appeltje.
- Ik heb, uiteraard, iSync erop staan, is dit voldoende?
- Zijn er nog andere programma's die jullie mij aanraden? (om evt. het gebruikersgemak te vergroten)
- Werkt het allemaal gladjes met elkaar of lopen jullie tegen problemen aan? Zo ja, welke?
- Zijn er nog andere dingen die jullie hierover kwijt willen?
Ik werk nog maar sinds kort met OSX en wat tips en tricks m.b.t. dit onderwerp zouden welkom zijn
Thanks!
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.