Na lange tijd onder projecten te hebben gewerkt was er helaas geen budget meer bij mijn laatste werkgever zodat ik verder moest gaan kijken naar een nieuwe werkgever.
Het solliciteren ging zeer snel en binnen een tijdsbestek van 1 week te horen gekregen dat ik bij de nieuwe werkgever welkom was en een paar dagen later moest ik langskomen om mijn contract te ondertekenen. Via de telefoon had ik hun salarisaanbod al te horen gekregen en zat eerst in twijfel omdat het lager was dan mijn salaris indicatie . Uiteindelijk akkoord gegaan omdat er ook verteld werd dat er na 6 maanden opnieuw onderhandeld kon worden als het contract dan eventueel verlengd zou worden.
Echter dat ik daar aanwezig was lag het contract al klaar voor ondertekening en ging het inderdaad om een salaris van 2050,- bruto per maand op basis van een werkweek van 38
Alleen staat stond er wel proeftijd van 1 maand en een start en einddatum van het overeenkomst vermeld maar niets over eventueel verlenging na 6 maanden of over eventueel onderhandelingen die na 6 maanden kunnnen plaats vinden.
Nu is mijn vraag is het aanbod nou mager of is het gewoon een goed aanbod?
Onderstaand geeft een beetje een overzicht wat mijn werkervaring etc is.
Het betreft een functie die allround is en waarbij mocht mijn andere collega vrij zijn zelf de ICT toko draaiend moet houden.
Leeftijd: 35
Opleiding(en): MBO
Certificaten/cursussen: o.a. MCP, Citrix Helpdesk MetaFrame, Webdesign professional
Werkervaring: 12 jaar (ICT & Systeembeheer)
werkgever: Financiële branche
Huidige functie: ICT medewerker / Systeem & netwerkbeheerder
Laptop: Nee
Vakantiegeld: 8% van bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 12 (op basis van een 6 maanden contract)
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Leaseauto: Nee
Werkweek: 38 uur
Pensioenregeling: standaard pensioenregeling.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Geen
Land: NL
Maand salaris(bruto): €2050
Het solliciteren ging zeer snel en binnen een tijdsbestek van 1 week te horen gekregen dat ik bij de nieuwe werkgever welkom was en een paar dagen later moest ik langskomen om mijn contract te ondertekenen. Via de telefoon had ik hun salarisaanbod al te horen gekregen en zat eerst in twijfel omdat het lager was dan mijn salaris indicatie . Uiteindelijk akkoord gegaan omdat er ook verteld werd dat er na 6 maanden opnieuw onderhandeld kon worden als het contract dan eventueel verlengd zou worden.
Echter dat ik daar aanwezig was lag het contract al klaar voor ondertekening en ging het inderdaad om een salaris van 2050,- bruto per maand op basis van een werkweek van 38
Alleen staat stond er wel proeftijd van 1 maand en een start en einddatum van het overeenkomst vermeld maar niets over eventueel verlenging na 6 maanden of over eventueel onderhandelingen die na 6 maanden kunnnen plaats vinden.
Nu is mijn vraag is het aanbod nou mager of is het gewoon een goed aanbod?
Onderstaand geeft een beetje een overzicht wat mijn werkervaring etc is.
Het betreft een functie die allround is en waarbij mocht mijn andere collega vrij zijn zelf de ICT toko draaiend moet houden.
Leeftijd: 35
Opleiding(en): MBO
Certificaten/cursussen: o.a. MCP, Citrix Helpdesk MetaFrame, Webdesign professional
Werkervaring: 12 jaar (ICT & Systeembeheer)
werkgever: Financiële branche
Huidige functie: ICT medewerker / Systeem & netwerkbeheerder
Laptop: Nee
Vakantiegeld: 8% van bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 12 (op basis van een 6 maanden contract)
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Leaseauto: Nee
Werkweek: 38 uur
Pensioenregeling: standaard pensioenregeling.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Geen
Land: NL
Maand salaris(bruto): €2050