Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:29
Heb hier een tomtom go 300 liggen van mijn grootvader, ik probeer er een aantal flitspalen op te zetten, maar het ding weigert zich degelijk aan te melden bij tomtom home, tomtom home laat niets correct zien over het apparaat en ik kan het op geen enkele manier benaderen via tomtom home.

De go is al wat ouder, is nooit van firmware geupdated... wat kan ik doen ?

Op fora wordt gezegd om eens 1.5 te gebruiken, maar tomtomsite geeft geen enkele manier om een 1.5 te downloaden...

Update: ik ben er ondertussen wel al in geslaagd om dus de flitspalen er op te zetten (als bestandjes gewoon alles in de map van benelux gedropt op de SD-kaart), maar ik moet vrees ik mijn firmware updaten, voorlopig nog niets gevonden...

[ Voor 20% gewijzigd door HyperBart op 24-05-2008 23:27 ]

• HyperBart
Niemand een idee ?

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Yup, HOME 1.5 downloaden. Die staat er namelijk gewoon nog:
http://download.tomtom.co...t/TomTomHOMEwinlatest.exe

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• HyperBart
Zeker van dat dit de 1.5 is ? want die tomtomhomewinlatest.exe bestandsnaam heeft me altijd de 2.2 gegegeven...

Ktest het morgen beneden eens uit...

• MSalters
D'r zijn nogal wat installers in omloop die eerst even spieken of er online een latere versie staat, en dan aanbieden om die te downloaden. (Zeker op de TomTom CDs). Als je die vraag krijgt, dan moet je dus nee zeggen.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• HyperBart
PFRRRRRT, die rotte handel op die cd bevatte zelfs geen "installer", dat was gewoon een copy tool om alles naar de tomtom te kopieren...

Maar ik neem het mee, ik trek utp wel ff uit dan ;)

• MSalters
Oh ja, HOME kwam pas met de GO x10 serie op CD mee :)

• HyperBart
Mja, ik vind het in het algemeen rotte applicaties vinden...

Als je al geen app kan houden die backwards compatibel is met oudere modellen, kom op, van tomtom verwacht ik meer...
Pagina: 1