Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:37
Ik wil van Vista 32bit naar Vista 64bit gaan.
Nu heb ik een floppydtv s (voor sateliet). Het instellen van de zenders en het koppelen van gids info kost erg veel tijd. Kan ik op een of andere manier opslaan en later weer importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ik zou sowieso niet naar Vista x64 gaan. Je gaat veel te veel gezeik met codecs krijgen in MCE. Je hebt nml per se 64-bits codecs nodig. Nou succes als je die wilt vinden :/

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:37
_Thanatos_ schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:44:
Ik zou sowieso niet naar Vista x64 gaan. Je gaat veel te veel gezeik met codecs krijgen in MCE. Je hebt nml per se 64-bits codecs nodig. Nou succes als je die wilt vinden :/
http://fileforum.betanews..._64bit_Addon/1094057842/5

Is dat niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Codec packs zijn evil. Vroeg of laat ga je conflicten krijgen tussen de geleverde codecs. Als je dan echt écht ECHT wilt, kun je een x64 versie van ffdshow tryouts proberen. Alleen heb je dan nog niet de splitters voor bijvoorbeeld Matroska, Ogg Media en MP4 bestanden.

En anders heb je misschien wat aan deze thread.

Het beantwoordt niet je oorspronkelijke vraag, maar ik denk dan ook dat zenders opslaan niet je grootste probleem wordt. Dus onderzoek eerst of je echt uit de voeten kan met wat de x64 versie kan bieden. En natuurlijk: is x64 zo boeiend? Heb je bijvoorbeeld meer dan 3GB geheugen?

Als je een beslissing hebt gemaakt: misschien is deze backup/restore tool wat voor je ;)

[ Voor 45% gewijzigd door _Thanatos_ op 25-05-2008 14:52 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
is er ook nog iemand die het antwoord op zijn vraag weet, ben er namelijk zelf ook benieuwd naar :)

R