Toon posts:

Goeie Cordless Keyboard...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een goede, en hoe ver komt zo'n apparaat. Op de logitech site doen ze er nogal vaag over. De afstand dan..

Zijn er ook bordjes die via Radio-golven gaan?

Bvd

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39
Alle goeie bordjes gebruiken radiogolven.
Infra rood moet je nooit kopen, dat is veel lastiger dan met draadje...

Over de afstand kan ik niets zinnigs zeggen.
Afhankelijk van de toestand van de batterij haal ik met mijn muis van 6 meter tot 30 centimeter. Mijn toetsenbord haalt ook wel 6 meter.

Oh ja, dat is een Logitech cordless geval met simpele muis en recht toetsenbord, weet zo niet hoe die specifieke combo heet.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Heb sinds kort de Logitech Desktop Itouch met draadloos typijzer en muis bij elkaar. Werkt perfect :) Ik kan zelfs in een andere kamer gaan staan typen :P

Bij Mycom kost die set nu fl 225,- geloof ik, wel een aanrader (voor jou dan misschien zonder muis).

Greetz,

Stefke

Verwijderd

Afstand?

Ik heb thuis (houten vloeren) mn systeem boven op zolder staan, keyboard beneden, en dat gaat prima met de set van Logitech.

Verwijderd

Mooi dat iedereen het fijn vind. :z
Ik ga morgen even de Logitech Cordless Desktop Pro halen. Erg wijs setje. 8-)
fl. 239,-

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Maareeeh, die dingen zupen toch veel batterijen??

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 15:19 schreef FrankGuthrie het volgende:
Na dat vult wel met. :o

Nee je doet ongeveer 4 maanden met een setje batterijen. Ik vond het nogal vervelend, ik doe het weer met een draadje :o

Verwijderd

Ga dan de gewone Cordless Desktop halen en niet de Pro, heb die van mij weer teruggebracht voor een "normaal" setje. Perfect spul trouwens. Suc6. Hij is geloof ik erg goedkoop bij http://www.norrod.nl

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Op maandag 19 februari 2001 15:19 schreef FrankGuthrie het volgende:
Valt wel mee. Ik gebruik 'm dagelijks 5 a 6 uur en ik doe zo'n 3 maanden met de batterijen.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik heb een trust. goed ding.. bereik 6 meter.. en batterijen zuipen valt wel mee...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Op maandag 19 februari 2001 15:21 schreef h_e_k het volgende:
Ga dan de gewone Cordless Desktop halen en niet de Pro, heb die van mij weer teruggebracht voor een "normaal" setje. Perfect spul trouwens. Suc6. Hij is geloof ik erg goedkoop bij http://www.norrod.nl
Waarom niet de PRO? ik heb de logitech elite set pro 2x. en ze werken super, werken tot 6 meter denk ik ongeveer..

Verwijderd

Die dingen werken op radiogolven? Kan zoiets storen op radio of audio apparatuur?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:09

Boss

+1 Overgewaardeerd

Op dinsdag 20 februari 2001 09:02 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Die dingen werken op radiogolven? Kan zoiets storen op radio of audio apparatuur?
Heb ik nooit veel last van gehad. Alleen als ik m'n GSM vlak bij m'n ontvanger heb liggen gaat het soms niet helemaal lekker.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Waarom niet de Pro? Omdat m'n armen scheef aan m'n schouders groeiden van het vele typen... *D nee ff serieus vond de lay-out gewoon niet lekker voelen. Werk ook dagelijks met "normaal" keyboard en als ik dan thuis weer achter zo'n "scheef" keyboard zit moet ik ff wennen...had ik geen zin in.
Maar alvast suc6 met je keuze.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32

Smarron

The bend

Op dinsdag 20 februari 2001 09:14 schreef h_e_k het volgende:
Waarom niet de Pro? Omdat m'n armen scheef aan m'n schouders groeiden van het vele typen... *D nee ff serieus vond de lay-out gewoon niet lekker voelen. Werk ook dagelijks met "normaal" keyboard en als ik dan thuis weer achter zo'n "scheef" keyboard zit moet ik ff wennen...had ik geen zin in.
Maar alvast suc6 met je keuze.
Mijn probleem dus ... Ik heb zo'n ergonomische. Ik vind het erg fijn, maar op mijn werk hebben ze het niet. Elke keer omschakelen dus ... En veel typefouten :)

ps: Ik doe er ongeveer 3 maanden mee (Logitech I-Touch Desktop Pro), met 7/8 uur per dag, muis is iets sneller leeg dan het toetsenbord, maar die gebruik ook veel meer (UT:))

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Heb ook een cordless van logitech, heb mijn muis omgeruild voor een optische (ook UT:))dat werkt prettiger, toetsenbord werkt super tot op een meter of 6 a 7, batterijen in het toetsenbord gaan bij mij ongeveer een half jaar mee (gebruikt tussen 4 en 10 uur per dag:))

Verwijderd

heb een logitech setje, ben zeer tevreden

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

ik werkte ook jaren met een gewone, binnen een paar dagen ging ik al harder op die Logitech pro dan een normale, en ik kan nu op allebei :))
Pagina: 1