Wat is een goede, en hoe ver komt zo'n apparaat. Op de logitech site doen ze er nogal vaag over. De afstand dan..
Zijn er ook bordjes die via Radio-golven gaan?
Bvd
Zijn er ook bordjes die via Radio-golven gaan?
Bvd
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Na dat vult wel met.Op maandag 19 februari 2001 15:19 schreef FrankGuthrie het volgende:
Maareeeh, die dingen zupen toch veel batterijen??
Verwijderd
Valt wel mee. Ik gebruik 'm dagelijks 5 a 6 uur en ik doe zo'n 3 maanden met de batterijen.Op maandag 19 februari 2001 15:19 schreef FrankGuthrie het volgende:
Maareeeh, die dingen zupen toch veel batterijen??
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Waarom niet de PRO? ik heb de logitech elite set pro 2x. en ze werken super, werken tot 6 meter denk ik ongeveer..Op maandag 19 februari 2001 15:21 schreef h_e_k het volgende:
Ga dan de gewone Cordless Desktop halen en niet de Pro, heb die van mij weer teruggebracht voor een "normaal" setje. Perfect spul trouwens. Suc6. Hij is geloof ik erg goedkoop bij http://www.norrod.nl
Heb ik nooit veel last van gehad. Alleen als ik m'n GSM vlak bij m'n ontvanger heb liggen gaat het soms niet helemaal lekker.Op dinsdag 20 februari 2001 09:02 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Die dingen werken op radiogolven? Kan zoiets storen op radio of audio apparatuur?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Mijn probleem dus ... Ik heb zo'n ergonomische. Ik vind het erg fijn, maar op mijn werk hebben ze het niet. Elke keer omschakelen dus ... En veel typefoutenOp dinsdag 20 februari 2001 09:14 schreef h_e_k het volgende:
Waarom niet de Pro? Omdat m'n armen scheef aan m'n schouders groeiden van het vele typen...nee ff serieus vond de lay-out gewoon niet lekker voelen. Werk ook dagelijks met "normaal" keyboard en als ik dan thuis weer achter zo'n "scheef" keyboard zit moet ik ff wennen...had ik geen zin in.
Maar alvast suc6 met je keuze.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd