Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 18:49
Beste,

Ik had een werkende Vista installatie op mijn Toshiba L300-144 laptop. Ik zag dat hiervoor ook drivers te installeren waren die onder XP werkte. Vervolgens heb ik een Ghost image gemaakt (via GHOST 2003 in dos) naar mijn 2e partitie. Dit bestand is een *.gho bestand.

Vervolgens ben ik XP gaan installeren, dit ging niet helemaal goed (lees drivers waren toch niet te downloaden want de website werkte niet mee).

Daarna ben ik met Norton Ghost die Vista image terug gaan zetten. Dit ging zonder problemen totdat ik laptop opnieuw opstartte. Een knipperend streepje linksbovenin in de hoek is alleen maar zichtbaar, verder start deze niet door naar Vista.

Helaas heb ik op dit moment geen Vista cd bij de hand om eventueel de installatie te repararen? Zijn er nog mensen die mij tips kunnen geven?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERIKvanPAASSEN
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-08 17:46

ERIKvanPAASSEN

Bug Killer

Je zult met een Vista DVD je bootloader moeten repareren, da's een bekend probleem met Vista, is ok al meerdere malen op dit forum voorbijgekomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
Oke, had al n klein voorvermoeden. Lekker klote dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvdM schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:28:
Oke, had al n klein voorvermoeden. Lekker klote dus...
Voorvermoeden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
:O :O

sorry voor mijn niet 100% correcte nederlandse taal... maak je liever ergens anders druk over (of is het om??? jij mag het zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ach, contaminaties zijn soms wel om te (glim)lachen, daar hoef je niet gelijk zo overtrokken op te reageren hoor :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1