Toon posts:

Teufel Kompa1 30

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een speakerset voor me televisie. Ik heb niet zo heel veel ruimte daar, maar wilde toch een 5.1 setje omdat ik veel films kijk en de playstation 3 is op de TV aangesloten.
Op internet zag ik dat teufel een goed merk is voor speakers. Zelf heb ik er verder niet zoveel verstand van en mijn budget is ook niet erg hoog.

Ik kwam daarom uit op de teufel Kompaq 30 set. Die is hier te vinden.

Ik zou graag willen weten of ik deze op mijn playstation 3 kan aansluiten. Ik weet dat de playstation 3 een optische ingang heeft, maar ik heb niet uit kunnen vinden wat voor een ingang een kompaq 30 heeft.

Is de kompaq 30 verder in goede keus met kleine ruimte maar toch 5.1?

bvd
Patrick

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-01 16:53
Zoals op de site al staat: Das Kompaq 30 wurde ausschliesslich für den Betrieb an einem AV-Receiver entworfen. Dieser ist zwingend nötig zum Betrieb dieses Lautsprechersystems.

Je hebt dus een surround versterker of receiver nodig naast deze speakerset. Je kunt deze niet direct aansluiten op een PS3.

_██_
(ಠ_ృ)

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Als je het allemaal zonder receiver wilt aansluiten moet je eens bij de pc speakersets kijken van teufel. Deze sluit je dan gewoon aan op je headphone aansluiting van je tv. Ik denk alleen dat je wellicht die decoder er ook nog moet bijkopen, om aan Dolby surround op deze manier te komen.

Je kunt alleen op deze manier geen Dolby Digital verkrijgen.

http://raptr.com/Doppert/about