Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muziek ID raad programma

Pagina: 1
Acties:

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24
Was laatst op een feestje en daar had een gast een telefoon, waar mee hij de muziek die gedraait werd kon opnemen en zo via internet meteen kan vinden van wie het NR was en hoe het heten...

Ben ff naam kwijt van hoe dat progrie heten of wat voor telefoon hij had. Maar denk dat hier wel iemand weet wat ik bedoel... Nu is mijn vraag is zoiets er ook voor de PC? Want luister nog wel is radio of livesets en zou graag dan meteen het nr willen weten... Iemand?

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Dit is volgens mij een dienst van SE.
Misschien kan je daar even rondkijken?

Signature

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als dat feestje in Amerika was, dan zou dat dit wel eens kunnen zijn: Pandora Radio :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:44
SE heeft zoiets inderdaad standaard op de Walkman-serie. Daar heet het TrackID.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:57
Na een korte google sessie, het is van Sony Ericsson telefoons en het heet trackID als ik het goed heb! Superhandig programmaatje ken zelf ook een aantal mensen die het hebben.

Edit: Net iets te laat!

[ Voor 7% gewijzigd door I-King op 24-05-2008 15:59 ]

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24
TrackID dus handig om te weten... Maar is er ook zoiets voor de PC? Heb nu een programma als Tunatic gedownload alleen moet ik dan met mircofoon opnemen wat me PC afspeeld. Terwijl ik eigenlijk gewoon de nummers op de radio (via inet radio) luister of livesets afspeel via mijn pc. Dus zoek een programma die raad welk nummer er uit me boxen komen zonder dat ik via een omweg er een mircofoon voor moet houden... Iemand?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45
Dark4ever schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:18:
TrackID dus handig om te weten... Maar is er ook zoiets voor de PC? Heb nu een programma als Tunatic gedownload alleen moet ik dan met mircofoon opnemen wat me PC afspeeld. Terwijl ik eigenlijk gewoon de nummers op de radio (via inet radio) luister of livesets afspeel via mijn pc. Dus zoek een programma die raad welk nummer er uit me boxen komen zonder dat ik via een omweg er een mircofoon voor moet houden... Iemand?
als je stereo-mix als input doet bij tunatic dan heb je geen mic nodig ;)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
SE biedt het aan in samenwerking met Gracenote (van cddb.com) en heet, inderdaad, TrackID.
De pc-versie hiervan heet MusicID.

[ Voor 53% gewijzigd door frickY op 24-05-2008 16:33 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Graag even opletten wáár je je topic opent, dit heeft niks met Windows als OS te maken (en bovendien: als je een topic hier plaatst in WOS zet er dan in ieder geval bij welke Windows versie je bedoelt).

Ik verplaats je verhaal naar Client Software Algemeen omdat het eigenlijk daar thuishoort.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Is deze PC versie ook ergens te downloaden?, op die officiele site vind ik weinig tot niks en google geeft alleen maat hits van de mobiele variant :'(

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Pagina: 1