Sinds kort ben ik weer bezig om een netwerkinstallatie van Vista te maken, zodat ik geen media meer nodig heb.
In principe werkt dit allemaal en is de setup helemaal unattended, maar nu is het de bedoeling dat er ook nog enige OEM informatie wordt toegevoegd aan elke setup.
Ik heb met Windows system image manager een antwoordbestand gemaakt.
Tevens heb ik een distributieshare aangemaakt, waar ik de de benodigde bestanden in heb gezet.
Nu zouden deze tijdens de installatie gekopieerd moeten worden naar de Windows map.
En dat is nou precies waar het probleem zit, hij kopieert helemaal niets naar de Windows map, dus er is geen Oem informatie toegevoegd.
de structuur van mijn Distributie share is:

Een aantal zaken zijn me niet helemaal duidelijk, namelijk:
* Moet ik mijn distributie share niet aan mijn antwoordbestand koppelen?
* Moeten mijn installatieimage en distributieshare misschien bij elkaar staan?
* Wat doe ik fout?
In principe werkt dit allemaal en is de setup helemaal unattended, maar nu is het de bedoeling dat er ook nog enige OEM informatie wordt toegevoegd aan elke setup.
Ik heb met Windows system image manager een antwoordbestand gemaakt.
Tevens heb ik een distributieshare aangemaakt, waar ik de de benodigde bestanden in heb gezet.
Nu zouden deze tijdens de installatie gekopieerd moeten worden naar de Windows map.
En dat is nou precies waar het probleem zit, hij kopieert helemaal niets naar de Windows map, dus er is geen Oem informatie toegevoegd.
de structuur van mijn Distributie share is:
Een aantal zaken zijn me niet helemaal duidelijk, namelijk:
* Moet ik mijn distributie share niet aan mijn antwoordbestand koppelen?
* Moeten mijn installatieimage en distributieshare misschien bij elkaar staan?
* Wat doe ik fout?