Toon posts:

Inloggen op IAS server

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Probleem: jantje en pietje kunnen tegelijkertijd inloggen met dezelfde account:?
Hoe los ik dit op? De server laat ze allebei toe ook wanneer jantje al ingelogd is en pietje dat met de zelfde account doet.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

IAS server? vertel..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
uuh, ik bedoel radius server met Internet Authentication Service, sorry zal volgende keer wat duidelijk zijn

• collin

collin

Who da man !!

Nooit van gehoord :) waar draait het op en wat doet het? :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
IAS is een microsoft implementatie voor een Remote Authentication Dial-in User Service (RADIUS) server. IAS zorgt voor connectie bevestigingen, autorisatie en accounting voor dial-up en vpn-verbindingen, remote access en router-to-router connecties. Het kan gebruikt worden in samenwerking met Windows 2000 Routing and Remote Access service.

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-08 14:19
was dat niet isa?

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• collin

collin

Who da man !!

hehe nou hebben we allemaal les gehad van strijker :+ maar volgens mij is dat een NT feature die je niet (bij een standaard install) uit kan zetten. Misschien zijn er tooltjes voor in de resource kit of 3rd party apps.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ik neem aan dat je de nieuwste versie hebt van radius?, zelf hebben we dit probleem ook, en onderstaande heb ik gevonden op http://www.livingston.com/marketing/products

Q. Will RADIUS 2.0 support limiting each user to one login?
A. Not in release 2.0.

dus, het wordt nog niet ondersteund. De enige mogelijkheid is om gebruikers een vast ip adres toe te wijzen, aangezien deze niet dubbel voor kunnen komen.

Verwijderd

Topicstarter
He bedankt camouman;), bedankt voor de link, kende hem nog niet. Vast IPnummer is waarschijnlijk wel de beste optie op dit moment.
Pagina: 1