Asus Maximus Formula RMA zonder bon kosten?

Pagina: 1
Acties:

• jporter
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-03-2025
Hoi,

ik krijg misschien zeer goedkoop een Asus Maximus Formula met alles erbij die kapot is maar zonder bon, heeft iemand enig idee wat dit gaat kosten als ik dit via Asus NL laat repareren? Overigens weet ik niet wat er precies aan kapot is. Via de Asus site kom ik het niet te weten, daar heb ik wel eerst gekeken maar dan moet je ook een serie nummer hebben maar ik heb het board nog niet ;)

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Dan zul je even moeten wachten op het serienummer :)
Sowieso zijn er onderzoekskosten, vervolgens reparatiekosten, vervoerskosten, etc. In andere woorden zal het een aardige duit gaan kosten als er geen garantie meer op zit.

Maar het is onmogelijk je te vertellen hoeveel het gaat kosten als je niet weet waar de schade zit ;)

• jporter
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-03-2025
Bedankt voor je reactie. Ja er zit denk ik nog wel garantie op normaal gesproken maarja omdat ik de bon er niet bij heb kan het niet via de winkel lopen :S Maar dan wacht ik wel eerst af, ik denk dat het de moeite waard is :) 60 euro kost hij me maar...

Verwijderd

Ik meen me te herinneren dat Asus geen mobo's meer direct accepteert ivm wat rompslomp en problemen in het verleden met OEM bordjes etc. Je kan ze sowieso even bellen (maandag :P)

• Rob89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-10-2025
Normaal gesproken kunnen klanten zelf niet terug naar Asus voor reparatie. Dit gebeurd via de winkel.

Weet je wel waar die gekocht is? Want de meeste winkels scannen serienummers is. Waardoor het de kassabon niet nodig is om hem te laten vervangen/ repareren. Zienende het een Maximus Formula is, zal hij vast nog binnen de garantie vallen.

Meestal is er wel wat te regelen met de winkel wanneer het moederbord is overgenomen van iemand anders.

Ik werk zelf namelijk in een computerwinkel, wij doen daar iig niet zo moeilijk over ;)

Verwijderd

jporter schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 07:29:
Bedankt voor je reactie. Ja er zit denk ik nog wel garantie op normaal gesproken maarja omdat ik de bon er niet bij heb kan het niet via de winkel lopen :S Maar dan wacht ik wel eerst af, ik denk dat het de moeite waard is :) 60 euro kost hij me maar...
Plus >100? euro reparatiekosten... nieuw kost ie 199, voor max 4 tientjes dat risico?
Pagina: 1