Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bug_code USBdriver

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds ik mijn bios heb geupgrade een vreemd probleem.

IK heb een Asus P5B deluxe/wifi waarin ik een Q9450 van intel heb geplaatst. Na een bios upgrade via de asus site werkt deze ook. Alleen is het systeem ontzettend instabiel geworden.

Hiervoor had ik een Q6600 en die draaide meer dan stabiel.

Nu heb ik eens de optie *niet restarten na foutmelding* uitgeschakeld om via het blauwe scherm te kunnen ontdekken welke foutmelding hij ging geven.

Dit bleek * Bug_Code usbdriver* te zijn.

Via google krijg ik alleen maar te lezen dat het mijn usb modem is en aangezien ik die niet heb dan toch maar hier ook eens vragen.

Heb wel een nieuwe, met 1333mhz fsb standaard, moederbord besteld alleen zit daar 2 tot 3 weken levertijd op :(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maar wat heeft een bios probleem dan nog met Windows van doen?

We hoeven jou denk ik ook niet meer uit te leggen wat dan een logische stap is, namelijk een vorige versie nemen indien beschikbaar, of je chipset drivers opnieuw installeren.

Maar helaas voldoet je topic op een aantal punten niet wat wij van een goede topicstart verwachten:
- Je geeft niet aan over welke Windows versie het gaat
- Je hebt dat ook niet in je titel staan
- Je beschrijft ook niet wat je hebt uitgevoerd ( ja, gezocht- maar zelfs dan zou je nog op het idee moeten zijn gekomen wat drivers betreft).

Het is nou ook niet bepaald zo dat je niet weet hoe het hier werkt, onderhand.
Omdat je topic als geheel niet voldoet aan de Windows Clients - Policy gaat deze poging dan ook dicht.

Je kan een nieuwe topic starten wat wél aan de policy voldoet, en dat dus ook meer bevat dan alleen een constatering van je probleem.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.