Beste mensen, sommigen van jullie kennen het probleempje vast wel, het is nu knip ook de derde keer dat 'er in trap'. Goed, je bent moe, wil slapen en bent schijtziek van je scriptie. Je drukt op ctrl+s en klikt op kruisje. Alleen ben je vergeten dat je het word bestand vanuit je mail had GEOPEND, in plaats van OPGESLAGEN. Dus Word saved je zo kostbare woordjes ergens waar je ze niet meer terug kan vinden.
Autoherstel bestand is er volgens mij ook niet van want er is niets gecrashed. Autosaven doet Word niet(?).
Ik hoop dat een van jullie een antwoord op mijn vraag (hoe krijg ik dit bestand terug?) weet want ik heb écht geen zin om al mijn gedachtenspinsels te gaan herhalen.
Alvast bedankt in ieder geval.
Autoherstel bestand is er volgens mij ook niet van want er is niets gecrashed. Autosaven doet Word niet(?).
Ik hoop dat een van jullie een antwoord op mijn vraag (hoe krijg ik dit bestand terug?) weet want ik heb écht geen zin om al mijn gedachtenspinsels te gaan herhalen.
Alvast bedankt in ieder geval.
[ Voor 1% gewijzigd door Lustucru op 24-05-2008 09:57 . Reden: Vloeken helpt niet ]