Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem/vraagje: saven in je tijdelijke internet bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, sommigen van jullie kennen het probleempje vast wel, het is nu knip ook de derde keer dat 'er in trap'. Goed, je bent moe, wil slapen en bent schijtziek van je scriptie. Je drukt op ctrl+s en klikt op kruisje. Alleen ben je vergeten dat je het word bestand vanuit je mail had GEOPEND, in plaats van OPGESLAGEN. Dus Word saved je zo kostbare woordjes ergens waar je ze niet meer terug kan vinden.

Autoherstel bestand is er volgens mij ook niet van want er is niets gecrashed. Autosaven doet Word niet(?).

Ik hoop dat een van jullie een antwoord op mijn vraag (hoe krijg ik dit bestand terug?) weet want ik heb écht geen zin om al mijn gedachtenspinsels te gaan herhalen.

Alvast bedankt in ieder geval.

[ Voor 1% gewijzigd door Lustucru op 24-05-2008 09:57 . Reden: Vloeken helpt niet ]

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Word autosaved wel degelijk. Kijk eens in je temp map.

Homey — Critics are those without skills to create.

Verwijderd

Topicstarter
thanks maar waar vind ik de temp map voor autosave bestanden?

edit: als dit dezelfde map is als autoherstel, dat Word zogenaamd om de 10 minuten zou moeten opslaan, dan zijn er geen .doc files te vinden in deze map.

Overigens is deze map te vinden bij user>appliation data>microsoft>word. In de laatste zou he tmoeten staan, maar er is geen enkele file te vinden.

Dus op mijn allerallerliefst vraag ik nog een keer of iemand weet hoe ik mijn opgeslagen .doc zou kunnen terughalen, die ergens in de internet bestanden is terecht gekomen.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2008 01:16 ]