Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IR-Code van mijn afstandbediening?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen..

Ik ben nieuw hier..maar wel een vaste bezoeker,..
En nou heb ik een kleine probleempje waar ik vast zit..

Ik heb een afstandbediening van mijn sattelietontvanger(decoder).
maar ik moet de IR-Code ervan hebben,,
heb dood gezocht op internet maar niks kunnen vinden,,

Is er een manier om erachter te komen wat watvoor code je hebt??

als er iemand is die me kan helpen..
PLSSSSSSSSSSSSSSS..

thanks... :)

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:22
Dan zou ik eerst eens even het merk + model + overige info vermelden :)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Geef eens wat meer info: waarvoor heb je die 'ir-code' nodig; welk apparaat vraagt daarna? Wat probeer je uberhaupt te doen?

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Verwijderd

Topicstarter
sorry . . Wat dom van my. . . Het is een decoder/sattelietontvanger van het merk: sab typenummer:0b80v1060 wordt ook wel explorer genoemd. . . Waarvoor k het nodig : ik heb een apparaatje gekregen dat het slingbox .nou wat kan je met dat ding? Je kan via dat apparaat over ter wereld via internet,mobiel je tv bekyken. . K heb het aangesloten en het werkt goed. . Alleen kan de kanalen niet veranderen. . Maar je kan wel by je slingbox instellingen een ir code van je afstandbediening toevoegen. . Maar kan die niet vinden. . Iemand die me kan helpen . . Thanks

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Hier staan de devices iig die ondersteund zijn:
http://support.slingmedia.com/get/KB-005101.html

Als jouw device er niet tussen staat zou je altijd nog een andere kunnen proberen totdat je de kanalen kunt wisselen. Ik denk dat de rest van de opties van je afstandsbediening toch niet zozeer van belang zijn.

☻/
/▌
/ \

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
probeer de Philips- of sony-codes al eersten als je 't juiste merk niet vind in de lijst.

meeste infrarood bedienbare toestellen zijn compatible met 1 van beiden - of wijken er slechts licht vanaf.

(de IR-codes van philips en sony verschillen dan weer veel van elkaar)

dus ja er is een methode: opzoeken in de lijst en anders simpelweg: trail and error tot het werkt.

[ Voor 15% gewijzigd door soulrider op 26-05-2008 02:54 ]

Pagina: 1