Toon posts:

[iPod classic] iTunes geeft "error 69" bij synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe Ipod classic van 80GB gekocht en wou deze dus laten syncen met Itunes,dit gaat goed voor een paar nummers en dan krijg ik error 69.
Volgens de suport pagina van apple moet ik dan gewoon het volgens Itunes corupte nummer verwijderen en dan zou het moeten gaan.
Ik heb dat nummer dus verwijderd en nu synced hij even verder tot een ander nummer.
Ik heb dan maar even mijn oude Ipod genomen en deze synced perfect van het eerste tot het laatste nummer.

Ik heb de oude Ipod voor de test even helemaal geresset en leeg gemaakt dus en nu wil deze ook niet meer syncen.Kan er iemand mij helpen want ik weet het echt niet meer en de mensen van applestore hier zijn heel goed in het verkopen,maar zij konden mij nu ook niet helpen met dit probleem.

Ik heb even wat gegoogled en er zijn blijkbaar redelijk wat mensen met dit probleem,dus hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Alhoewel de iPod een PMD is, wordt deze besproken in Apple Talk. Ik move je topic dus daar heen :)

PMD --> APL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok thx ik was zelf even aan het twijfelen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

Hoe oud is je iPod classic ivm garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hij is in September 2007 geïntroduceerd, dus hij heeft nog minimaal een maand of 3 garantie.