Downloads automatisch openen

Pagina: 1
Acties:

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Downloaden via nieuwsgroepen werkt over het algemeen efficienter op Windows XP, Om er met Unison toch het beste van te maken, ben ik op zoek naar iets waarmee ik specifieke bestanden (NZB) automatisch door safari kan laten openen (dus niet opslaan) in het door mij opgegeven programma. (In dit geval Unison) Handig zou ook zijn als de map geopend wordt wanneer het downloaden klaar is. (Dit omdat ik veel losse muziek download die binnen een halve minuut klaar is.)

Wat het helemaal luxe zou maken, is dat hij de gedownloade mp3 bestanden automatisch kopieert naar 'Muziek', en ze vervolgens in mijn iTunes bibliotheek pleurt. maarja, laat ik maar niet teveel verwachten. :)

Is het mogelijk om dit te doen (misschien dmv. een automator actie?) Dit zou namelijk behoorlijk wat tijd schelen.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:55
Ik ben niet bekend met Unison, maar kan Unison niet gewoon je download folder in de gaten houden. Als er dan een nieuwe nzb wordt gevonden kan die meteen aan de queue toegevoegd worden.
En anders zou je gewoon een reader kunnen gebruiken die dat wel kan (zijn de meeste waarschijnlijk wel intussen) zoals bijvoorbeeld Hellanzb of SABnzbd (deze kunnen het zeker).

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:00

Japie.G

Colour Classic

bij mij openen NZB/s automatisch met unison :?

Heb er niets peciaals voor ingesteld, werkt gewoon. Klik op CreateNZB (binsearch) en hij gaat in unison que

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• NickvdB
Is dat dan misschien iets in Safari ofzo?
Ik ga even kijken.

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Rechtermuisknop op een NZB file -> Info, bij Openen met (onder Meer Info) Unison selecteren, en dan klikken op aanpassen voor alle (ik heb engelse OS X, hier is het Change All...)

Daarna kun je gewoon dubbelklikken op een NZB file, en die wordt dan geopend met Unison, is dit ook wat je bedoelt dan?

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-02 22:33

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

stel gewoon SABnzb in, die doet alles automatisch (downloaden, par controle en uitpakken)

• NickvdB
peddro schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:23:
Rechtermuisknop op een NZB file -> Info, bij Openen met (onder Meer Info) Unison selecteren, en dan klikken op aanpassen voor alle (ik heb engelse OS X, hier is het Change All...)

Daarna kun je gewoon dubbelklikken op een NZB file, en die wordt dan geopend met Unison, is dit ook wat je bedoelt dan?
Nee, dat wanneer ik op 'create nzb' klik, de nzb wordt gedownload en direct wordt geopend. Nu moet ik eerst navigeren naar de downloads map, en het bestand openen. ;)

Denk dat ik toch maar SABNZB eens ga proberen.
Pagina: 1