Downloaden via nieuwsgroepen werkt over het algemeen efficienter op Windows XP, Om er met Unison toch het beste van te maken, ben ik op zoek naar iets waarmee ik specifieke bestanden (NZB) automatisch door safari kan laten openen (dus niet opslaan) in het door mij opgegeven programma. (In dit geval Unison) Handig zou ook zijn als de map geopend wordt wanneer het downloaden klaar is. (Dit omdat ik veel losse muziek download die binnen een halve minuut klaar is.)
Wat het helemaal luxe zou maken, is dat hij de gedownloade mp3 bestanden automatisch kopieert naar 'Muziek', en ze vervolgens in mijn iTunes bibliotheek pleurt. maarja, laat ik maar niet teveel verwachten.
Is het mogelijk om dit te doen (misschien dmv. een automator actie?) Dit zou namelijk behoorlijk wat tijd schelen.
Wat het helemaal luxe zou maken, is dat hij de gedownloade mp3 bestanden automatisch kopieert naar 'Muziek', en ze vervolgens in mijn iTunes bibliotheek pleurt. maarja, laat ik maar niet teveel verwachten.
Is het mogelijk om dit te doen (misschien dmv. een automator actie?) Dit zou namelijk behoorlijk wat tijd schelen.