Add Srt to Movie

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

• vdvleon
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-06-2023
Ik wil een script hebben en/of maken om srt bestanden aan een movie toe te voegen. Ik heb het gehad om steed maar weer allemaal verschillende programma's te gebruiken om een srt toe te voegen.

Wat ik denk dat ik moet doen is een library vinden (of maken) die een per frame een video kunt aanpassen. Ik wil dan in de srt kijken per frame of ik iets van tekst moet neer zetten of niet. Zo ja, gewoon iets van tekst vanuit een font toevoegen. Dit zal toch niet al te moeilijk moeten zijn, tenzij dat er niets is voor c++ waar je video's mee kunt editen. Dan word het nog lastig.

Weet iemand een programma of een library die met video's kan werken?

PS. Het gaat waarschijnlijk om een unix (Linux, ubuntu) applicatie

Leon

[ Voor 5% gewijzigd door vdvleon op 23-05-2008 19:53 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

je kan ook gewoon de .srt hetzelfde noemen als de .avi/.mpg/.*** en dat bestand in dezelfde map plaatsen als het video bestand en vervolgens het videobestand openen met WMP of een ander afspeelprogramma.

Als je de .srt hardcoded in het bestand zelf wilt hebben zal je het bestand om moeten zetten met betaalde software.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 08:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je bent al eens eerder op de quickstart gewezen, maar ik wil je toch nog wel even met klem aanraden om hier nogmaals even naar te kijken. Videobewerking is niet zo triviaal als je denkt, dus je zult met iets meer moeten komen dan een request voor een 'script' of enkel aangeven dat je zoiets in elkaar zou willen draaien zonder dat je ook maar enige vorm van vooronderzoek gedaan hebt.

Programming Beleid

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.