Toetsenbord / muis combi met bluetooth zonder ontvanger.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-06 23:04
Tweakgenoten,

ik heb een mooie laptop met bluetooth die ik niet gebruikt. Nu heb ik net een scherm erbij gehaald om een laptop/desktop combi te creëren. Nu werk ik nog via een draadloze USB muis/tobo combi, maar het liefst zou ik een muis + toetsenbord draadloos aansluiten op mijn bluetooth ontvanger ín de laptop, dus geen extern usb plugje.

Zijn er zulke toetsenborden voor een redelijke prijs? Ik heb er een gezien voor EUR 200,-, maarja, dat is me een beetje te duur :+

De pricewatch kent een leuke draadloos optie, maar dit is meestal mét usb ontvangers.

Enige suggesties?

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:19
Ik heb hier een Logitech toetsenbord waar volgens mij ook nog een muis bij hoorde, die via bluetooth werkt.

Deze is af-fabriek met een USB ontvanger geleverd, maar hij doet het prima op een PDA, of bluetooth stickje in de PC.

Je hebt dus niet eens altijd de officiele USB ontvanger nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Van Apple is er ook een bluetooth keyboard voot 79 euro, zie oa. dit topic: Aluminium Apple keyboard

Heb hem zelf ook even gehad op mn pc, maar weer weggedaan omdat ik bepaalde knoppen miste (page up/down e.d.) die ik normaal wel gebruik. Maar sommige mensen zeggen deze niet te missen.
Dus is een optie.