Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Uitzoomeffect in powerpoint

Pagina: 1
Acties:

• toab
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:45
Eerdaags moet ik een presentatie maken die uit weinig meer bestaat dan een kleine 100 dis's met ieder 2 afbeeldingen. Het laten verschijnen van die afbeeldingen wil ik op een specifieke manier laten gebeuren. De achtergrond wordt een foto van een grote automatiek-automaat (dat ding waar je dus tegen inwerping van enkele munten je kroketje trekt :P ) oid. Het idee is dat er telkens zo'n klepje van die automaat vergroot tot de afbeelding, en even later (liefst hetzelfde klepje) tot de tweede afbeelding op de slide. In de volgende dia hetzelfde effect, maar vanuit een ander klepje.
Iemand een idee hoe dit met bij voorkeur powerpoint of impress te bewerkstelligen is?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Reageer on topic of reageer niet: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

[ Voor 161% gewijzigd door Lustucru op 23-05-2008 16:21 ]

Alles kan stuk.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Hou er rekening mee dat het leuke van zo'n gimmick er na 5 slides wel af is en na 100 dia's zelfs ronduit vervelend wordt.
Anyway, door slim de ingebouwde animatieeffecten te combineren moet het wel mogelijk zijn. En verder moet ik het wel eens zijn met ^^^, probeer eens wat en geef weer waar je op vast loopt.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• toab
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:45
Ben eruit, inzoomen in combi met een animatiepad!
Thanks!