Splash Damage gaat ontwikkelen voor Bethesda

Pagina: 1
Acties:

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Enemy Territory was geen mod op wolfenstein 3D maar op Return to castle wolfenstein. (Quake3)

Foutje! :)

-- Altijd blijven prutsen --

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Het was überhaupt geen mod. Het zou een vervolg of een uitbreiding worden(welke weet ik even niet)op RTCW. De game zou ontwikkeld worden door 2 ontwikkelaars: Het multiplayer-gedeelte door Splash Damage en het singleplayer-gedeelte door een andere studio. Er waren problemen met de singleplayer en als geste naar de community heeft Splash Damage toen de multiplayer als freeware uitgebracht.

Ik kan echter helaas zo gauw geen bron vinden om mijn verhaal te staven.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Faro schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:08:
Het was überhaupt geen mod. Het zou een vervolg of een uitbreiding worden(welke weet ik even niet)op RTCW. De game zou ontwikkeld worden door 2 ontwikkelaars: Het multiplayer-gedeelte door Splash Damage en het singleplayer-gedeelte door een andere studio. Er waren problemen met de singleplayer en als geste naar de communitie heeft Splash Damage toen de multiplayer als freeware uitgebracht.

Ik kan echter helaas zo gauw geen bron vinden om mijn verhaal te staven.
Zo herinner ik het me ook.
Wat bronnen betreft:
http://pc.ign.com/articles/422/422164p1.html
Wikipedia: Wolfenstein: Enemy Territory

[ Voor 7% gewijzigd door 3dfx op 23-05-2008 17:15 ]

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 16:53

Tweakjur

Redacteur
Klopt inderdaad. Spel is aangepast. Er staat overigens niet dat het een mod is, maar dat Splash Damage bestaat uit (voormalige) mod-makers, en dat klopt wel: Wedgewood heeft destijds de top van de mod-scene in huis gehaald :).

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)