Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JavaScript] Problemen met IE, foutloos voor Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

• Thunderhawk0024
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-10 19:46
Ik heb onlangs een scriptje aangeschaft met als functie een tickertape weer te geven met allerlei indices i.v.m. de aandelenmarkten. Ondertussen heb ik het zelf al aangepast en overbodige elementen verwijderd maar ik zit met een probleem...
Aangezien ik vooral met Firefox op het internet surf, had ik het probleem eerst niet gezien, tot een vriend het probleem signaleerde.

Dit is de URL naar het scriptje.
http://users.skynet.be/fa414947/URL.txt

Firefox zegt dat alles foutloos is, heb het getest met verschillende error consoles maar Internet Explorer zegt een fout te zijn tegengekomen op regel 51. Ik denk dat het een probleem is met de opmaak van de elementen, maar heb nog geen werkende oplossing gevonden.

Dit is de bron van het PHP scriptje:
code:
1
Omdat het teveel code is om in een topic te stoppen, staat de inhoud hier: http://users.skynet.be/fa414947/WQT.txt

Andere PHP files die hier ook belangrijk zijn, zijn wqt_connector.inc.php waar de waarden van de indices opgeroepen worden en phpquote.inc waar deze waarden van Yahoo Finance gehaald worden. (En wqt.css als stylesheet.)

Alvast bedankt,

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49

Bosmonster

*zucht*

Wazig.

Als ik van wq_ticker_temp een andere variabelenaam maak ("asfasdf") en dit op regel 65 dus ook doe (enige plek waar die gebruikt wordt), dan werkt het ineens zonder foutmeldingen.

Verder vind ik het overigens niet zo'n heel mooi script, dus hoop dat je er niet al te veel voor betaald hebt ;)

• Thunderhawk0024
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-10 19:46
Ik veranderde even wq_ticker_temp in tempTicker, maar geen succes. Wat deed je juist en in welke file?

Ik heb er inderdaad niet veel voor betaald. ;)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49

Bosmonster

*zucht*

Thunderhawk0024 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:29:
Ik veranderde even wq_ticker_temp in tempTicker, maar geen succes. Wat deed je juist en in welke file?

Ik heb er inderdaad niet veel voor betaald. ;)
Je hebt ook de ID van het element veranderd, ik had het alleen over de variabelenaam. Om een of andere reden gaat IE over zn nek als die twee gelijk zijn.

Het is een wazig iets, hoop dat iemand met een verklaring kan komen, want ik zie het even niet :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2008 14:45 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

opgelost, maar eigenlijk moet je de maker van dit script mailen met dit soort vragen.

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.