[iPod nano 3G] gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 09:46

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Topicstarter
Mijn Ipod nano, 3e generatie wil niet meer aan...

Hij heeft een aantal uren aan de pc gehangen om op te laden...je zag op het scherm dat hij pc modus was.

Ik koppel hem af ( via i tunes, ontkoppelen ) scherm gaat zwart en blijft zwart...

- Hold button verschuiven met menu + select button 10 sec vast houden werkt niet.
- Aangesloten op alle mogelijke USB poorten van de pc ( geen usb hub ) maar i tunes vindt hem niet.
- De diagnose in i tunes geeft aan dat hij geen ipod kan vinden, logisch want hij reageert niet op het aansluiten op de pc.
- Mijn ipod en itunes waren alle 2 van de meest recente versie ( vorige week )

http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/nano3gen/

Die stappen heb ik doorlopen en levert niets op :/

Andere eventuele oplossing of magische toetscombinatie ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik ben bang dat als je dat allemaal hebt gedaan, er niets anders opzit dan even contact opnemen met Apple voor garantie. Je kunt het ook zelf regelen via de Online Service Assistant.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het wil wel 'ns helpen om de menu + select langer dan 10 seconden ingedrukt te houden. Soms reset de iPod pas na een halve minuut.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 09:46

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Topicstarter
Daedalus schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:33:
Het wil wel 'ns helpen om de menu + select langer dan 10 seconden ingedrukt te houden. Soms reset de iPod pas na een halve minuut.
:'(

Geen succes, wordt opsturen ben ik bang....