Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Website backup "FTP to HDD"

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal sites die ik graag altijd wil backuppen,
Het liefst dat dit automatisch gebeurt.
Dus dat er software is die de complete FTP directory kopieerd naar me HD, gewedlig zou zijn als dit nog op datum word gehouden ook.
Het moest los staan van me werkbestanden en het moet dus geen sync programma zijn.

Bestaat zoiets? ik heb iets gevonden genaamd "Wget" maar is te min met zijn features.
Weet iemand het bestaan van een dergelijk programma?
Het moet gedraaid worden van een computer/server thuis, ik wil liever niks online.

alvast bedankt!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij zit er in wsftp een scheduler. En er zijn vast nog meer ftp programma's die het kunnen. Voor de zoekopdracht ging ik voor het gemak ervan uit dat je 'Windows' draait.

[ Voor 45% gewijzigd door Noork op 23-05-2008 11:22 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik zie niet in wat dit met ontwikkeltools te maken heeft?

Ook gaan we hier op GoT er vanuit dat je in eerste instantie zelf gaat zoeken naar een oplossing. Als je "ftp auto backup" intikt in google dan rollen daar best wat resultaten uit. Ik kan me niet voorstellen dat daar niks bruikbaars tussen staat.

Zou je voor een eventueel volgend topic Development Tools & Environments Beleid eens door willen lezen? Dan weet je precies hoe het werkt hier :)

[ Voor 9% gewijzigd door Creepy op 23-05-2008 13:10 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.