Mede Tweakers.
Ik heb voor mijn vader gisteren zijn KPN ADSL verbinding geinstalleerd.
Alles werkt goed op zijn desktop.
Maar zodra we zijn HP laptop (met ralink wifi kaartje) willen verbinden gaat het niet goed.
Hij blijft staan op netwerkadres verkrijgen en verder niets.
Ik heb al gezocht en geconstateerd dat dit probleem zich vaker voordoet. Maar nergens echt een oplossing gevonden. Enkel koop een usb adaptor.
Ik heb al geprobeerd om in de experia box de key op WEP te zetten (omdat WPA2 misschien moeilijk doet) en zo in te loggen maar dat werkt ook niet.
Ander kanaal toegewezen heb ik ook geprobeerd zonder resultaat.
Het netwerk wordt wel gewoon gevonden. Maar ik kan niet verbinden.
De ingevulde key is 100% goed want die heb ik wel 10 keer opnieuw ingevoerd.
Wie heeft er nog een tip.
Anders moeten we een monteur laten komen, maar dat duurt ook weer een tijd voor die aanwezig is.
Of is het gewoon zo dat de experia box niet samenwerkt met ralink kaartjes?
Alvast bedankt!
Ik heb voor mijn vader gisteren zijn KPN ADSL verbinding geinstalleerd.
Alles werkt goed op zijn desktop.
Maar zodra we zijn HP laptop (met ralink wifi kaartje) willen verbinden gaat het niet goed.
Hij blijft staan op netwerkadres verkrijgen en verder niets.
Ik heb al gezocht en geconstateerd dat dit probleem zich vaker voordoet. Maar nergens echt een oplossing gevonden. Enkel koop een usb adaptor.
Ik heb al geprobeerd om in de experia box de key op WEP te zetten (omdat WPA2 misschien moeilijk doet) en zo in te loggen maar dat werkt ook niet.
Ander kanaal toegewezen heb ik ook geprobeerd zonder resultaat.
Het netwerk wordt wel gewoon gevonden. Maar ik kan niet verbinden.
De ingevulde key is 100% goed want die heb ik wel 10 keer opnieuw ingevoerd.
Wie heeft er nog een tip.
Anders moeten we een monteur laten komen, maar dat duurt ook weer een tijd voor die aanwezig is.
Of is het gewoon zo dat de experia box niet samenwerkt met ralink kaartjes?
Alvast bedankt!
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr