Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Imagemagick textbox op plaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10
Ok, snap er helemaal niks meer van. Ik weet hoe ik een regel tekst op een plaatje kan zetten met IM.

Maar nu wil ik op een bepaalde X,Y een lap tekst zetten met een bepaalde width en height (dus de box waar de text in moet).

HELP?

En ja heb al lang die imagemagick site gecheckd om te kijken hoe ik text op een plaatje kan zetten (al voordat dit gepost had).

Maar de examples van Imagemagick gaan er van uit dat je een single line text hebt, verdeeld over de gehele width van het plaatje, wat ik niet wil.

offtopic:
Nah weer gepost, zal waarschijnlijk toch hier geen hulp vinden, aangezien de post toch weer op slot zal gaan (handig als iemand erop wil reageren). Toch vaag dat ik vaker en sneller geholpen wordt op buitelandse forums dan in je eigen land ...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:55
Ehm, ik denk dat dit nog steeds geld ...
Neem de Quickstart door, post een topic die voldoet aan die quickstart en de kans dat je topic op slot gaat, is plots veel minder.
Het is hier gewoon geen 'dump-je-vraag-op-een-helpdesk'-forum. We willen je best helpen, maar we verwachten van jou als tpicstarter wel wat inzet.
Laat eens zien wat je hebt, wat je geprobeerd hebt, wat er niet lukt etc.... Met een dergelijke topicstart kunnen we niets.

[ Voor 13% gewijzigd door whoami op 23-05-2008 10:41 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.