Na lang wachten (zown 3 maanden) heb ik eindelijk me nieuwe pc binnen gekregen. Na wat gepruts om het hele zootje in de kast te krijgen druk ik vol spanning op de power knop met het volgende resultaat :

Ik heb alle kabels gecontroleerd (24 pin mobo, 4pin atx en de 6 pin (via bijgeleverde splitter van twee molex -> 6 pin), compatabiliteit, en of de CPU echt goed om zit (past echt maar op één manier door de alignment key
). Daarnaast alle secudaire aparatuur uit de kast gehaal (geluidskaart/hdd's/dvd-spelers), CMOS gereset, maar niets schijnt te helpen.
Ik heb genoeg verhalen gehoord over het "geen beeld" verhaal door te zwakke voedingen, maar hier kon ik niets over vinden. Any thoughts? Ik hoop iig dat het geen DOA kaart is want dan baal ik echt te hard
Specs:
- Intel Core2 Quad Q9450
- Asus P5K Pro
- Point of View 8800GT EXO
- Corsair Twinx2 Dominator 2 gig DDR2
- Zalman ZM460B-APS 460 watt voeding
- Zalman CNPS8700 NT CPU koeler
-ps: CRT monitor aangesloten met bijgeleverde DVI -> VGA convertor

Ik heb alle kabels gecontroleerd (24 pin mobo, 4pin atx en de 6 pin (via bijgeleverde splitter van twee molex -> 6 pin), compatabiliteit, en of de CPU echt goed om zit (past echt maar op één manier door de alignment key
Ik heb genoeg verhalen gehoord over het "geen beeld" verhaal door te zwakke voedingen, maar hier kon ik niets over vinden. Any thoughts? Ik hoop iig dat het geen DOA kaart is want dan baal ik echt te hard
Specs:
- Intel Core2 Quad Q9450
- Asus P5K Pro
- Point of View 8800GT EXO
- Corsair Twinx2 Dominator 2 gig DDR2
- Zalman ZM460B-APS 460 watt voeding
- Zalman CNPS8700 NT CPU koeler
-ps: CRT monitor aangesloten met bijgeleverde DVI -> VGA convertor