Toon posts:

Software om filmpjes samen te voegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor een klant bezig om kunst filmpjes via een apple tv weer te geven. Hij heeft 7 filmpjes en 4 plasma schermen. op elke scherm komt een appletv te hangen. Maar omdat Apple tv geen loop functie heeft moet ik dus de filmpjes samenvoegen tot 1 bestand. Ook wil ik dat het filmpje 24 uur lang duurt. Ook moet het toevoegen van een nieuw filmpje makelijk te installeren zijn.

Het liefst moet het draaien op de mini mac.

Ik heb overal op internet gezocht maar ik kan niet snel een goed pakket vinden met deze eisen.

MVG,

Anne Kleyheeg

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
> APL

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:03
Op GoT hoef je niet de groeten te doen :) . Verder is het handig om Het algemeen beleid #topicplaatsen en de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) door te lezen. Je startpost voldoet niet echt aan de eisen.

Geef sowieso wat meer informatie. Om wat voor formaat filmpjes gaat het? Wat bedoel je met het 24 uur lang laten duren van een filmpje (moet het zolang in een loop lopen)? Wat is de rol van de Mac Mini, hoe worden de Apple TV's daarop aangesloten (bedraad, draadloos)?

De content syncen tussen de Apple TV en de Mac mini gebeurt met iTunes. iLounge heeft getest met twee Apple TV's en één Mac en dat ging goed.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Zo'n beetje alles waar je video's mee kunt monteren kan dit, lijkt me. Op de Mac kun je eens kijken naar iMovie (bij voorkeur iMovie HD 6, maar de nieuwste werkt ook), maar ook Quicktime Pro (de geregistreerde versie) kan dit, en anders zijn er ook wel open source pakketten voor je.

Verwijderd

Lijkt me niet dat een aantal filmpjes van een paar honderd MB samenvoegen tot een bestand van 24 uur en honderden GB's echt een "oplossing" is om het niet kunnen loopen te ondervangen...

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 10:28
kan het niet gewoon met cat? :P

cat *.mov > complete.mov

Zo heb ik iig mp3s samen gevoegd.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:03:
Lijkt me niet dat een aantal filmpjes van een paar honderd MB samenvoegen tot een bestand van 24 uur en honderden GB's echt een "oplossing" is om het niet kunnen loopen te ondervangen...
Hij kan wel een reference-quicktime maken.

Dan heb je één bronbestand per film, deze plak je in Quicktime Pro tig keer achter elkaar en dat save ja als een reference quicktime. Dan is de quicktime van 24 uur niets meer dan een soort sequencer die steeds het bronbestand raadpleegt.
Pagina: 1