Toon posts:

[Ervaringen] Acer Aspire 5633WLMI

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in augustus 2007 een Acer Aspire 5633WLMI gekocht alleen had deze geen bluetooth. Na een tijdje besloot ik toch een bluetooth module te kopen, alleen is deze stuk gegaan. Nu wilde ik zelf een interne originele bluetooth module monteren. Ik heb de module, mis alleen nog het kabeltje.

Maar tot mijn verbasing kan ik nergens zien waar ik deze module zou kunnen aansluiten. En ik kan niets vinden van een install handleiding van het type moederbord dat ik heb.

Specs:
Acer Aspire 5633WLMI
Type moederbord: HBL51 L22

Bluetooth module: 54.TAVV5.002
Kabel onderdeel: 50.ABHV5.003

Nu is mijn vraag: Kunnen jullie mij helpen hiermee? Zoeken naar een handleiding of mij vertellen waar ik moet zitten.

Thnx

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al eerder een topic:
Hulp nodig Acer Aspire 5633WLMI

daar kwam dit antwoord uit:
Wooo snelle reaktie! Thnx, maar ik heb gekeken, gezocht beter gezegd.. maar kon hem niet vinden. Volgens het artikelbeschrijving zou deze aansluiting, 8pins moeten zijn. Dat heeft de bluetooth module ook. Die zie ik alleen nergens terug op het moederbord, behalve 1 mogelijke aansluiting.

En dat is deze, alleen heeft deze een 5pins aansluiting en staat er: JP38 bij:

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/8213/08052008193vc8.th.jpg

En kan iemand mij vertellen wat voor slot dit is:

Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/7198/08052008192bx8.th.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 09:03 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:53
Sorry, het kan zijn dat ik per ongeluk dat andere topic gesloten had, tegen mijn bedoelingen, mijn excuses hiervoor. Met ervaringen topic bedoelde ik het zoeken naar een al bestaand ervaringen topic waar het wellicht in kan staan of meer mensen met ervaringen met deze laptop zitten.

Dit topic gaat dus wel dicht, en we kunnen verder gaan in he orginele :)
Hulp nodig Acer Aspire 5633WLMI

Dit topic is gesloten.