Toon posts:

Hotmail probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat SG het beste forum is voor dit topic, anders verplaats maar.
Ik heb een probleem met Hotmail, sinds een paar dagen kan ik veel dingen niet meer, zoals:
  • Folders aanmaken
  • Folders renamen
  • Mail forwarden
  • Mail deleten vanuit de folder view
  • Mail versturen
Zeg maar dat ik niets meer kan behalve mailtjes ontvangen :(
Als ik een van bovengenoemde opties uitvoer duurt het een paar minuten voor de pagina geladen is, er verschijnt dan een pagina met slechts zwart op wit de tekst
code:
1
2
3
An error occurred while processing your request.

Reference #95.15564350.1211497099.0

Ik kan nergens in de help op het woord error of het genoemde nummer iets vinden en de feedback pagina van de help geeft mij de vriendelijke melding dat deze niet beschikbaar is (microsoft custom 404?)
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn of hoe ik dit probleem kan verhelpen (of iemand zover krijg dit probleem voor mij te verhelpen)?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:12

Sport_Life

Solvitur ambulando

Probeer ergens bij 'security' wat in te stellen (dat slotje). Doet internet bankieren e.d. het wel en dat soort websites?
Verder staat je topic verkeerd magoed..

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Verwijderd

SG --> IH. Hotmail is een mailhoster. Lijkt me beter passen. SG is iig niet de juiste plaats.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 01:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Internet bankieren doet het wel naar behoren, bovendien zou ik niet inzien waarom certificaten ineens niet meer werken en al helemaal niet waarom ze een dergelijke foutmelding kunnen veroozaken.
Ik zal eens in een andere browser kijken of het wel werkt.

Nee, Firefox heeft dezelfde kuren als Opera. Zelfs pagina's die geen HTTPS gebruiken (zoals "show plain text" in de maileditor) willen niet laden. Gelijksoortige melding.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 01:44 ]