Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste vrienden

Ik ben iemand die snel afgeleid is, nu dacht ik, niet alleen om esthetische waarden, maar dus ook functionele waarden, aan een systeem dat je pc "zwart-wit" maakt, behalve in het venster waar je actief bent.

Eigenlijk zoals ik hier uitbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2h3zwk2_th.png (klikbaar)

Het lijkt me erg rustig, clean en aangenaam om een volledig zwart-wit theme te hebben + ik zou veel minder worden afgeleid.

Ik weet dat ik zwart-wit icoontjes en zo kan zoeken, zwart-wit wallpapers en zo, maar dat is geen "permanente" geheeloplossing...

bestaat er zoiets? Voor je windows afsluit wordt alles ook zwart-wit, dat bedoel ik dus eigenlijk, enkel actieve venster in kleur :)

Ik ben benieuwd. Ik ken themes, icons e. d. maar heb geen idee van een all-round oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52

Bosmonster

*zucht*

Als je zo snel afgeleid bent, waarom dat die enorme hoeveelheid eyecandy? Achtergrond, themes, addons, widgets.

Met zo'n scherm zou ik ook continu afgeleid zijn ;)

Ik ben zelf ook snel afgeleid. Daarom zet ik juist alle eyecandy uit. Zwarte achtergrond, simpel kleurenschema, geen effecten en al helemaal geen widgets op mn desktop.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor de Mac ken ik er wel een paar (Think en Isolator), voor Windows heb ik zoiets nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die Jedi concentrate is perfect!

Bedankt! Echt super

@ ergens hierboven, nogthans , als alles gesloten is, is het een erg cleane desktop, met enkel die tabs aan de zijkant (automatisch geminimaliseerd) en geen pictogrammen voor de rest, nergens

enige dat je ziet is netwerkverbinding, volume en winampicoontje :D