ZB: 60HP op 2x250L Orientatie: WZW 68°; Douche-WTW; PV: 18x QCell 6390Wp Noord/Zuid, APS QS1+YC600; WP: Panasonic 7kW J-gen ; Gasloos sinds 07-2020
Nou eigenlijk niet wat ik bedoel.
Want dit heeft met een PDA te maken en niet met standaard draadloos voor PC.
Want dit heeft met een PDA te maken en niet met standaard draadloos voor PC.
ZB: 60HP op 2x250L Orientatie: WZW 68°; Douche-WTW; PV: 18x QCell 6390Wp Noord/Zuid, APS QS1+YC600; WP: Panasonic 7kW J-gen ; Gasloos sinds 07-2020
Je PDA en je computer verschillen niet zoveel hoor, het zijn gewoon draadloze clients van je router.
Daarom moet je ook weten hoe je router staat ingestelt, dus nogmaals ... kijk in je router welke instellingen daar staan.
Daarom moet je ook weten hoe je router staat ingestelt, dus nogmaals ... kijk in je router welke instellingen daar staan.
Wij kunnen hier niet zien hoe jouw draadloze router staat ingesteld. Deze kan staan ingesteld op WEP, WPA of WPA2 beveiliging. Je sleutel kunnen we al helemaal niet raden, tenzij je toevallig bij me in de buurt woont en Airodump zn werk goed gedaan heeft, maar die kans acht ik niet zo groot.
Waarschijnlijk moet je inderdaad de gebruikte encryptie achterhalen met de bijbehorende sleutel. Die dan invoeren in je PDA. Daarnaast moet je controleren of de mac filtering niet toevallig is ingeschakeld, als dat wel het geval is dan of die uitschakelen of het mac adres van de PDA toevoegen aan de allow lijst.
Pagina: 1