Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 08:03
Hallo, Ik heb een tijd terug winxp op mn systeem gehad, later heb ik vista op een andere partitie geinstalleerd, nu ik vista alleen nog over heb omdat ik xp eraf heb gehaald, geeft hij nog steeds op mijn partitie E: aan dat E: een systeempartitie is, ik zie daar verborgen systeem bestanden staan als bootmgr , grldr, een directory Boot en een directory System Volume Information. Deze schijf is verder leeg en wil deze ruimte graag toevoegen bij een D: partitie waar al mijn losse bestanden op staan. Is er een mogelijkheid om de E: partitie die als systeem partitie staat te veranderen naar de C: waar vista op staat, zodat dat de systeempartitie wordt en ik de partitie E: kan gaan verwijderen en de ruimte van D: kan vergroten? Ik heb al gegoogled maar ik lees nergens een oplossing voor iets wat gelijk is aan mijn situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij kan dit alleen met een herinstallatie van Windows Vista. Dat geldt overigens ook voor XP, als deze er nog als enige OS er nog op gestaan had.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 08:03
ai, dat zou jammer zijn :/

[ Voor 5% gewijzigd door b4rt_NL op 24-05-2008 10:58 ]