Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik de volgende vraag wellicht heeft iemand een antwoord / oplossing hiervoor.

ik heb een pda HTC P3300 (windows mobile 5.0) welke ik na tevredenheid gebruik.
Nu is het zo dat ik voor mijn werk daar eigenlijk een formulier in wil hebben waarin ik adresgegevens kan zetten en 1-3 orderregels met bedragen daarin (soort van factuur maar hoeft geen database achter te zitten, telkens klantgegevens invoeren is dus geen probleem).
Daarnaast moet het mogelijk zijn dat er inderaan het formulier een handtekekening kan worden gezet.

Nu vraag ik me af welk programma ik hiervoor nodig heb (of wellicht kan het met Word / excel o.i.d.).
Heeft iemand tips / ideeën?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 22-05-2008 20:43 . Reden: Groeten doen we niet aan op GoT ]

Verwijderd

Heb geen idee wat de beperkingen van pocket word zijn maar het makkelijkste lijkt mij een databasje in Access
of je maakt een standaard formulier in excell en die save je dan gewoon weg met een extra cijfer oid.

Verwijderd

Topicstarter
Excel heb ik inderdaad al zitten kijken alleen kan ik dan geen handtekening van de laten zetten tenminste ik kan niet vinden hoe je dit eraan zou kunne toevoegen.

zou op zich best een oplossing kunnen zijn ik weet alleen niet hoe...

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Click?

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 22-05-2008 23:54 ]

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Heb het bekeken maar is meer voor aflevering van pakketjes, ik zou er ook wel een regel met bijvoorbeeld een artikel aan toe moeten kunnen voegen.

Komt echter wel in de buurt van...
Misshcien iemand anders nog een idee / mogelijkheid??

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Lees dat enorme groene vlak op de website eens rechts van die "default delivery note that can easily be tailored to your needs".

Professionele website nodig?

Pagina: 1