Toon posts:

Lacie Ethernet Disk mini onder Parallels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dinsdag een Lacie Ethernet Disk mini 500GB gekocht. Deze perfect werkend gekregen onder mijn iMac en mijn Windows XP pc. Onder Parallels (met Windows XP) kan ik de schijf wel openen HipServ Agent, alleen krijg ik hem niet te zien onder Verkenner, terwijl op mijn Windows XP pc hij wel onder Mijn netwerklocaties - Volledig netwerk - Microsoft Windows-netwerk te vinden is, waardoor ik hem kan koppelen onder Netwerkverbinding maken...
Hoe krijg ik dit onder Parallels werkend?

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Hoe staan je netwerk instellingen in Parallels? Je zult je VM van bridge mode gebruik moeten laten maken om de netbios broadcasts van de Lacie te ontvangen. Wanneer je NAT gebruikt komen die packetjes niet aan bij je VM en zal die disk ook niet zomaar in je netwerk locaties verschijnen.

Verwijderd

Topicstarter
froggie schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:26:
Hoe staan je netwerk instellingen in Parallels? Je zult je VM van bridge mode gebruik moeten laten maken om de netbios broadcasts van de Lacie te ontvangen. Wanneer je NAT gebruikt komen die packetjes niet aan bij je VM en zal die disk ook niet zomaar in je netwerk locaties verschijnen.
Bedankt. Had inderdaad de VM in een andere mode staan. In Bridge mode werkt het inderdaad goed.