Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
edit: is je v-core niet erg hoog? (geen ervaring met je processor, maar een lagere vcore zal ook voor minder belasting van je voeding en wellicht een onhoorbare zoem)
[ Voor 106% gewijzigd door disheaver op 22-05-2008 19:07 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
moederbord krijgt alleen gelijkstroom, die piep ontstaat juist bij veranderen van de wisselstroomspanning.-The_Mask- schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:06:
Kan inderdaad je moederbord wel zijn, zijn dan meestal de spannings stabilisatoren of spoeletjes waar veel vermogen door heen gaat en die dan wat gaan trillen is meestal niet erg.
Weet ik maar toch komt het wel voor dat het moederbord piept en dan met name de spanningsstabilisatoren.disheaver schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:16:
[...]
moederbord krijgt alleen gelijkstroom, die piep ontstaat juist bij veranderen van de wisselstroomspanning.
AMD Nieuwsdiscussie
Als het maar niet geleid.AlexanderB schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:41:
ja, daar zitten die spoeltjes.. je kan ze vastzetten met lijm oid... (dikke laag nagellak, etc, werkt ook)
AMD Nieuwsdiscussie
Het bord heeft last van een aardige vdroop. Bij 1,45v in de bios zakt het voltage @ load naar 1,4v.disheaver schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:03:edit: is je v-core niet erg hoog?
Is het noodzakelijk om het vast te zetten? Of kan het geen kwaad zo? Ik zou namelijk niet helemaal weten wat te doen...AlexanderB schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:41:
ja, daar zitten die spoeltjes.. je kan ze vastzetten met lijm oid... (dikke laag nagellak, etc, werkt ook)
[ Voor 4% gewijzigd door SePtiCTaNk op 23-05-2008 17:39 ]
Verwijderd
Of siliconenkit natuurlijk...bassie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:04:
Ze maken geluid omdat ze trillen. Dus om het geluid te stoppen moet je het trillen stoppen. Om het trillen te stoppen moet je ze beter vast zetten. Lijm dus.
Zoals is gezegd is dat geen probleem!SePtiCTaNk schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:46:
Ik snap nu waarom ze geluid makenMaar kan het ook kwaad als ik er niks aan doe (en het gezoem dus op de koop toe neem)? Of levert dat schade op?
9800X3D | 3070