Hey jongens! Mijn eerste bericht op het gedoemde forum; alleen bestemd voor de pro's
Toch wilde ik graag als noob jullie een vraag stellen.
Ik heb de volgende set-up hier op de grond liggen:
Behuizing: CM 690
Moederbord: Gigabyte P35 DS3R
CPU: E8400
GPU: 8800GT
Voeding: Real Power Pro 620 Watt
Ik ben dus voor het eerst een pc in elkaar aan het knutselen (ja voor alles is een eerste keer). Veel gelezen, veel geleerd etc.
Nu ben ik zover gekomen dat de pc wel opstart met:
CPU + koeler (op 3 pins)
2 harde schijven
GPU
En een fan aan de achterkant (gewoon op 3 pins)
Nu gaat het echter fout als ik nog 3 fans probeer aan te sluiten op 4 pins. Maar dat doe ik natuurlijk domweg fout. Echter weet ik niet de correcte manier hiervoor
Ik was bezig met typen maar hij doet het nu al....Ik maak me alleen zorgen om de videokaart want die ventilator start niet en daar kan je toch weinig fout bij aansluiten.
Komt dit mssn omdat ik nog helemaal niks heb aangesloten (alleen voeding kabel dus)
Edit: sorry nu ben ik vergeten de topic titel aan te passen
Ik heb de volgende set-up hier op de grond liggen:
Behuizing: CM 690
Moederbord: Gigabyte P35 DS3R
CPU: E8400
GPU: 8800GT
Voeding: Real Power Pro 620 Watt
Ik ben dus voor het eerst een pc in elkaar aan het knutselen (ja voor alles is een eerste keer). Veel gelezen, veel geleerd etc.
Nu ben ik zover gekomen dat de pc wel opstart met:
CPU + koeler (op 3 pins)
2 harde schijven
GPU
En een fan aan de achterkant (gewoon op 3 pins)
Nu gaat het echter fout als ik nog 3 fans probeer aan te sluiten op 4 pins. Maar dat doe ik natuurlijk domweg fout. Echter weet ik niet de correcte manier hiervoor
Ik was bezig met typen maar hij doet het nu al....Ik maak me alleen zorgen om de videokaart want die ventilator start niet en daar kan je toch weinig fout bij aansluiten.
Komt dit mssn omdat ik nog helemaal niks heb aangesloten (alleen voeding kabel dus)
Edit: sorry nu ben ik vergeten de topic titel aan te passen